ויראלי

אופירה אסייג נתפסת על חם? "עבודת פוטושופ לא מקצועית"

בפוסט ששיתפה אסייג באינסטגרם אמש, אחרי האירוע של לאה שנירר, התמונות שלה לטענת אחד מאתרי הרכילות המוכרים, עברו פוטושופ ומקצה שיפורים לטובת הצרת קימורי גופה לכאורה. בין הצדדים יש סכסוך ארוך שנים: "לא יכולנו להשיג את תגובתה של אסייג שכאמור חסמה אותנו בעקבות החשיפה המרעישה הקודמת שלנו"
מערכת ice |  5
אופירה אסייג (צילום דביר כחלון)
על אף השינוי המדהים שעשתה במראה, במשקל ובאורח חייה והפכה למתאמנת חרוצה ששומרת על הפיגורה שבנתה, האם מגישת קשת 12 אופירה אסייג, נתפסה על חם ברגע מביך מאוד, כאשר ריטשה את התמונות שהעלתה לכאורה?
זה בדיוק מה שטוענים ב-TMI, כאשר בפוסט ששיתפה אסייג באינסטגרם אמש, אחרי האירוע של לאה שנירר, התמונות שלה לטענת האתר עברו פוטושופ ומקצה שיפורים לטובת הצרת קימורי גופה לכאורה.
 
באתר פורסם כי: "הנה לרשותכם התוצאות של לפני ואחרי. לא יכולנו להשיג את תגובתה של אסייג שכאמור חסמה אותנו בעקבות החשיפה המרעישה הקודמת שלנו.  לפני מספר שנים פרסם TMI תמונה ששיתפה אופירה אסייג ברשתות בעיצומו של  תרגיל יוגה, וחשף את עבודת הפוטושופ הלא מקצועית שעשתה אשת התקשורת לתמונה, כזאת שהצרה את היקף המותניים שלה, אבל השאירה רצפה מזרון וקיר עקומים מאחוריה".
 
יש לציין כי אסייג השילה מגופה בשנים האחרונות מעל 25 ק"ג, עברה לאורח חיים בריא וספורטיבי ואת התוצאות ניתן היה כאמור לראות בבר המצווה של בנה אריאל אליו הגיעה בשמלה נועזת לבנה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אוזמפיק וניתוחים , כסף יש לה בשפע (ל"ת)
    המומיה המרשעת 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מכוערת ברמות עם או בלי פוטושופ (ל"ת)
    איגור 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 2.
    הפיגורה
    שי 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תגידו, מה עבר לעורך הכתבה במוחו המבולבל ? אופירה שומרת על "הפיגורה"? שומרת על הפיגורה ? איזה פיגורה ? זה בלתי אפשרי לשנות פיגורה , זה לא הורדה במשקל, פיגורה זה מבנה הגוף, ואצל אופירה המבנה הוא סוג של קטסטרופה, אז איך לעזאזל אפשר לשמור על הקטסטרופה ? אין לה פיגורה, אין רגליים, כל הפרצוף זה טיח וסיוד...תפסיקו להתעסק בבחינת החרא הזה .
    סגור
  • 1.
    מכוערת ומטונפת ! (ל"ת)
    אסף 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אופירה המלכה
    יפה 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא לפרגן מצליחה יפייפייה חזקה, מה הקינאה עושה????
    סגור