ויראלי

עדן בן זקן חוששת לחייה? "באמת לא יכולים להרגיש בטוחים"

בן זקן התראיינה ל-i24NEWS בצרפתית, מתייחסת לאבטחה המוגברת סביב הופעתה בפריז: ״אני יהודיה, ישראלית. זה נורא נורא קשה שאנחנו לא מרגישים בטוחים, אבל זה לא רק בפריז. זה באמת בכל מקום, אנחנו באמת לא יכולים להרגיש בטוחים. אבל אנחנו כאן, אנחנו ננצח, אנחנו עם ישראל חי וקיים. וכן, לצערנו הרב (זה המצב)״
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו)
עדן בן זקן, מלווה באבטחה צמודה בזמן הופעתה בפריז בפני הקהילה היהודית. על פי מאקו, בעקבות המתיחות בצל המלחמה, היו איומים ממשיים על הקהילה היהודית בפריז, בשל כך צוות ההפקה של הזמרת האהובה החליטו לתגבר את האבטחה סביב בן זקן.
בן זקן התראיינה ל-i24NEWS בצרפתית, מתייחסת לאבטחה המוגברת סביב הופעתה בפריז: ״אני יהודיה, ישראלית. זה נורא נורא קשה שאנחנו לא מרגישים בטוחים, אבל זה לא רק בפריז. זה באמת בכל מקום, אנחנו באמת לא יכולים להרגיש בטוחים. אבל אנחנו כאן, אנחנו ננצח, אנחנו עם ישראל חי וקיים. וכן, לצערנו הרב (זה המצב)״.
לפי גורמים המקורבים לזמרת, מרגע נחיתתה בפריז בשדה התעופה, היא לוותה באבטחה צמודה. כמו כן, גם תלווה באבטחה בזמן שהייתה בבית המלון וכמובן בהופעה עצמה. עוד מסר האתר, כי למרות האיומים מצד גורמים פרו פלסטינים בעיר, הזמרת אמורה להופיע כמתוכנן. כזכור, אזהרת המסע בצרפת עומדת היום על רמה 2: "איום מזדמן, מומלץ לנקוט באמצעי זהירות מוגברים".
כאמור, בן זקן פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה על ההופעה המדוברת: "המופע שלי בפריז היה אמור להתקיים באוקטובר, אך בעקבות המלחמה וכל מה שעברנו החלטנו כמובן לדחות אותו. עכשיו יש תאריך חדש, אז תרשמו לכם ביומן, אני מגיעה למופע מיוחד בפריז והפעם יותר מתמיד אני מתרגשת להגיע ולהופיע מול הקהילה היהודית במופע של אחדות אמיתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה