ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת בכאב: "ידעתי שאני לא מסוגלת יותר"

במשך לא מעט זמן, ורטהיימר דיברה בפתיחות על נושא טיפולי ההפריה הקשים אבל במהלך סשן שאלות תשובות היא נשאלה כיצד סיפרה למשפחתה את הבשורה המשמחת והאם בכלל שקלה לפנות לפונדקאות: "כשסיפרתי לאסף, זו לא היתה ממש הפתעה כי ידענו שצריך לקבל תוצאות של הבטא, בודקים 100 פעמים ביום אם התשובות הגיעו"
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
מאיה ורטהיימר הצליחה לרגש לא מעט ממאות אלפי עוקביה לאחרונה כאשר סיפרה שהיא בהיריון שני מרגש מאין כמותו יחד עם בעלה אסף זמיר. אחרי שנים של ניסיונות, אח או אחות קטנים לאסיה בדרך.
במשך לא מעט זמן, ורטהיימר דיברה בפתיחות על נושא טיפולי ההפריה הקשים אבל במהלך סשן שאלות תשובות היא נשאלה כיצד סיפרה למשפחתה את הבשורה המשמחת והאם בכלל שקלה לפנות לפונדקאות: "כשסיפרתי לאסף, זו לא היתה ממש הפתעה כי ידענו שצריך לקבל תוצאות של הבטא (ומי שעוברת IVF יודעת שזה הכי מותח ומלחיץ), בודקים 100 פעמים ביום אם התשובות הגיעו".

היא גם סיפרה שהיו פעמים שנשברה וחשבה שאולי זה כבר יקרה כפי שקיוותה: "זו היתה הפתעה עבורי ועבור אסף כי התחלנו לבדוק אופציה של פונדקאות. הסבב הורמונים האחרון הוריד אותי מהפסים".
"ידעתי שאני לא מסוגלת יותר". המשיכה וכתבה על התהליך המורכב שעברה: "אמרתי לעצמי, אני ממשכה לנסות במקביל לחיפוש פונדקאות, וזה קרה. הריון זה נס גלוי מבחינתי"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב והרבה אושר מרגש
    א א 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עוקבת אחרייך ושמחתי מאוד לשמוע שיש לך בן כלכלך התרגשתי עד דמעות ותודה לאל אני מאוד שמחה מאחלת מזל טוב לידה קלה ובריאות לך ולילד שהוולד בעזרת השם בריא ושלם תשמרי על עצמך ועל ההריון
    סגור