ויראלי

פאולה רוזנברג נשברת: "זו לא מתיחה, זו המציאות"

רוזנברג התייחסה לשורה של ציוצים כואבים לאחרונה מצד עיתונאים ושיתפה: "היום האחד באפריל, אבל כל מה שכתוב פה זו לא מתיחה, זו המציאות". רוזנברג שיתפה ברגע את שירם של להקת לולה מארש "עד שתחזור, עד שתשובי"
מערכת ice |  5
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
כשמלחמת חרבות ברזל עדיין בשיאה, הכאב על הנרצחים עדיין כאן, אין ספק שאחד באפריל השנה הוא הרבה פחות מצחיק ומבדח. מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג העלתה לאינסטגרם מספר תזכורות כואבות מהתקופה האחרונה.
היא שיתפה את הציוץ של העיתונאי אמיר תיבון, שכתב: "חמאס משגר רקטות על שדרות, אשקלון ואשדוד. הצפון נטוש ומופקר. איבדנו את הגיבוי הבינלאומי, אף מדינה לא תומכת בנו כעת. החטופים נעלמים לנו במנהרות, והממשלה בינתיים עסוקה בקומבינות כדי לא לגייס את הנוער החרדי. ישראל מלאה באנשים מוכשרים, חכמים, אכפתיים, אמיצים. מגיע לנו יותר".

הוסיפה צילום סטורי של כתבת חדשות 12 מיכל פעילן שכתבה: "כל הזמן שאני מדברת באולפנים על כישלונו של נתניהו בהחזרת החטופים, אנשים עונים לי – ' נראה לך שאם אפשר היה להחזיר אותם לא היו מחזירים?', ובכן, כן".
גם פוסט של חן אביגדורי, שותף על ידה: "לשאלה הקנטרנית: 'תגיד, אתה באמת מאמין שראש הממשלה לא רוצה להחזיר חטופים?', עניתי עד היום ככה: תסתכלו על התוצאות. אין חטופים. אז יש לזה שני הסברים: או שהוא לא יכול או שהוא לא רוצה. אחרי הדיווח הזה נראה לי שהעניין התברר: ישראל יכולה להגיע לעסקה. ראש הממשלה לא רוצה".
רוזנברג כתבה לסיכום הדברים: "היום האחד באפריל, אבל כל מה שכתוב פה זו לא מתיחה, זו המציאות". רוזנברג שיתפה ברגע את שירם של להקת לולה מארש "עד שתחזור, עד שתשובי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאולה רוזנברג
    אלון מרסל 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    התאכזבתי הבנתי שאת עדיין בתוכנית בוקר מאוד מאוד התאכזבתי מחכה שתפני את הכיסא שלך לאשה או לגבר יותר נעים ממך יותר מתחשב .יותר נותן מקום לאשה או לגבר שלידו פאולה לא נעים לצפות בך בכלל
    סגור
  • פינוי מקום
    לולה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באותה דעה.קדימה תמצאי לך עיסוק אחר.יש לך מגוון רחב של תפקידים.השכל ולמדת הרבה אז היידה!
    סגור
  • כל
    פאולה רוזנברג 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל מילה בסלע. תמצאי עיסוק אחר
    סגור
  • 1.
    שום דבר טוב לא הגיע לישראל מארגנטינה. (ל"ת)
    מספיק ודי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מי שיש לו מה להגיד על העליה מארגנטינה
    לילי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הטוב הגיע ממרוקו
    סגור