ויראלי

בר כהן בתגובה על הפיגוע: "מחר יגידו לנו שאנחנו גזענים"

הרשת גועשת בעקבות הפיגוע שאירע אמש בגן יבנה, במהלכו נדקרו שלושה אזרחים באורח בינוני- קשה. יוסף חדד כתב: "רק כשמדינת ישראל תדבר באופן קבוע בשפת המזרח התיכון, בשפה הערבית, אל מול כל גורמי הטרור במובן של כוח, עוצמה וכבוד לאומי, נוכל להחזיר את ההרתעה ואת הביטחון"
רוני שיינר | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
אמש (א') אירע פיגוע דקירה במרכז מסחרי בגן יבנה. מחבל שנגיע למקום דקר שלושה אזרחים ופצע אותם באורח בינוני- קשה באמצעות שני סכינים בהם היה חמוש. שוטר ופקח של צוות שיטור עירוני גן יבנה, ששמעו את הזעקות לעזרה, איתרו את המחבל ונטרלו אותו. 
העיתונאי יוסף חדד פרסם הבוקר: "אין מקום בטוח בארץ שלנו להיות בו- המחבלים הארורים יעשו הכל כדי לפגוע בנו בכל זמן ובכל מקום. אני אחזור ואומר שוב ושוב עד שזה יחלחל- רק כשמדינת ישראל תדבר באופן קבוע בשפת המזרח התיכון, בשפה הערבית, אל מול כל גורמי הטרור במובן של כוח ועוצמה וכבוד לאומי, נוכל להחזיר את ההרתעה ואת הביטחון! רפואה שלמה לפצועים". 
רבים מכוכבי הביצה מביעים בשעות האחרונות את רגשותיהם, ברשתות החברתיות. השחקנית גל מלכה ('בגוף שלישי') כתבה: "הנה המתחם שאני מבקרת בו כל יום! מתחם שהוא ממש כמה דקות מהבית שלי! איך הגיע מחבל לגן יבנה? ילדים בני 17,20,25 נדקרו. אין מילים לתאר את ההלם בכל פעם שזה קורה. מוות למחבלים". 
בר כהן: עוקבות שלי מגן יבנה כותבות לי שזה כנראה מחבל עם אישור שעבד במתחם. 
מחר צריכים להגיע לפה לבניין עובד עם אישורים. יגידו לנו שאנחנו גזענים, וזה לא כולם, ולא להכליל. אנחנו משתדלים לא להכליל אבל איך יודעים מי כן ומי לא? וואי אימאל'ה, איך אני כועסת".
מאיה בוסקילה: "זוועה אחר זוועה. אין כבר מקום בטוח. מחבל שעבד בארץ לפני המלחמה. פחד! מאחלת בריאות והחלמה מהירה לכל הפצועים".
בר זומר: "איזה עולם משוגע, איזו מציאות נוראית. מתפללת לשלום הפצועים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה