ויראלי

איומים על חייו של אלמוג כהן: "בקרוב יחסל אותך"

אחרי שאלמוג כהן אמר בריאיון בערוץ 14 כי: "צום הרמדאן זה הזמן הכי טוב להרוג אותם כי הם חלשים ועייפים", תומכי החמאס התנפלו על כהן ברשת ואיימו על חייו   
דוד זולדן | 
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, shutterstock)
בעקבות הריאיון של ח״כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) אצל בועז גולן בחדשות 14 מותקף ח״כ בחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלו בהודעות נאצה ע״י תומכי חמאס.
בין שאר הדברים שאמר כהן וקוממו עליו את הגולשים היה כי "ראש הממשלה צריך להנחות את הצבא להיכנס לרפיח שהם צמים שהם עייפים שהם תשושים ולפרק להם את העצמות".
 
עוד אמר כהן: "אני לא מצליח להבין איך אנשים שוכחים מה היה פה ב-7/10 כשהאחיות שלנו נאנסו שתינוקות נשרפו בתנור בעודם בחיים, כשאחים נקשרו ונשרפו". 
מה שקומם במיוחד היה המשפט הבא: "צום הרמדאן זה הזמן הכי טוב להרוג אותם כי הם חלשים ועייפים".
 

אתמול חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התייחס למשבר בין ישראל לארצות הברית, ואמר בריאיון ל-ynet כי "חברות נמדדת בזמנים הקשים, והייתי מצפה לתמיכה רחבה יותר. ארה"ב ידידתנו הגדולה והחשובה ביותר, וזו לא המלחמה של ישראל בלבד". על הפיצוץ במגעים לשחרור החטופים, הוסיף כי "אם לא כולם יגיעו בעסקה עכשיו - אני חושש שנקבל עוד עשרות רון ארד". חבר הכנסת התייחס גם לחוק הגיוס שמעורר סערה, וטען כי "יש הזדמנות פז להכניס את החברה החרדית תחת האלונקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה