ויראלי

אחת הזמרות האהובות בישראל חושפת: הותקפתי מינית בגיל 5

בשיר שנשמע כך: "ביום הולדת גיל 5 כיבתה את הנרות בגן המשחקים, מי מתעסק לך בתמימות, את לא תביני כלום עדיין... הפעם לא גילתה ולא אמרה בקול והשאירה את הסוד בתוך ארגז החול", נרקיס חושפת את החוויה הקשה שעברה בילדות
מערכת ice | 
נרקיס אלבום חדש (צילום מקסים פסנקו)
סיפור מטלטל של הזמרת נרקיס יצא לאור אמש (שלישי) במסגרת האלבום החדש שלה בשם "תשובה?", ובמסגרת החשיפה של חיייה בין השירים, היא חשפה בין היתר, שעברה תקיפה המינית בגיל 5, בשיר שנקרא "גן המשחקים":
השיר נשמע כך: "ביום הולדת גיל 5 כיבתה את הנרות בגן המשחקים, מי מתעסק לך בתמימות, את לא תביני כלום עדיין... הפעם לא גילתה ולא אמרה בקול והשאירה את הסוד בתוך ארגז החול".  

הזמרת הסבירה: "באלבום הזה אני עושה תשובה מול עצמי, מתוך הבנה שהדרך חשובה, אין לי ולא תהיינה לי תשובות חותכות להכל, אבל אני בשאיפה תמיד להתפתחות אישית ולהתבוננות עמוקה על החיים. ואני מאמינה שאני צועדת אותה בשביל עוד רבים כמוני".
האלבום גם כולל שלושה קליפים שאותם ביים על פי מאקו איתמר לידר, שצולמו בהאנגר ענק בפולין: "הקונספט של הופעה מלפני מסך בגובה 12 מטר אך עם חלל ריק מאדם, הוא על פי נרקיס משל על האדם הקטן מול האלוהות, ועל הפרופורציות החדשות שנוצרו בעקבות המלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה