ויראלי

קמרון דיאז חושפת את הסוד שהסתירה בחודשים האחרונים

קמרון דיאז ובעלה בנג'י מאדן הפתיעו אמש רבים ברחבי העולם, כאשר בישרו על הולדת בנם, אח צעיר לרדיקס בת החמש: :לא נפרסם אף תמונה, אבל הוא ממש חמוד. אנחנו מרגישים כל כך מבורכים ואסירי תודה", כתבו
רוני שיינר | 
קמרון דיאז ובנגי מאדן (צילום אינסטגרם)
השחקנית קמרון דיאז (51) ובעלה המוזיקאי בנג'י מאדן (45), בישרו אמש (שישי) כי נולד להם בן, אח קטן לרדיקס, שנולדה לפני חמש שנים בעזרת אם פונדקאית. 
בני הזוג פרסמו באינסטגרם ציור שבו כתוב: "ציפור קטנה לחשה לי" ולצידו כתבו: "אנחנו מבורכים ונרגשים להודיע על לידת בננו, קרדינל מאדן. הוא נהדר ואנחנו כל כך שמחים שהוא כאן!".
הם הוסיפו כי אין בכוונתם לחשוף את התינוק לציבור בשלב זה: "למען ביטחונם ופרטיותם של הילדים, לא נפרסם אף תמונה, אבל הוא ממש חמוד. אנחנו מרגישים כל כך מבורכים ואסירי תודה. שולחים הרבה אהבה ממשפחתנו לשלכם", כתבו. 
לפני כשנתיים סיפר מקורב לזוג למגזין US Weekly: "קמרון ובנג'י חושבים להביא ילד נוסף וכבר התחילו לבדוק אופציות של פונדקאות. בנג'י תמיד רצה משפחה גדולה ואחרי שבתם נולדה, קמרון רוצה את זה גם". 
מערכת היחסים של דיאז ומאדן התחילה בשנת 2014 והשניים התחתנו כעבור שנה. בשנת 2020 בישרו על הולדת בתם הבכורה. כמו במקרה שלה, גם הפעם השניים לא סיפרו שהם מצפים לילד, כך שהחדשות על לידתו הפתיעו את קולגות ומעריצים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה