ויראלי

מעיין אשכנזי פורצת בבכי בריאיון: "נורא רציתי שזה יצליח"

מתמודדת האח הגדול והישרדות מעיין אשכנזי התראיינה בפודקאסט של יפעת הללי אברהם והתחילה לדמוע כשנשאלה על סיבת הפרידה בינה לבין ארוסה דור חי: "הלוואי והפוליגרף זאת הייתה הבעיה"

מערכת ice | 
מעיין אשכנזי (צילום רן יחזקאל)
כוכבת האח הגדול והישרדות, מעיין אשכנזי, התראיינה היום (חמישי), בפודקאסט של יפעת הללי אברהם. בראיון המרגש חשפה אשכנזי מתי היא וארוסה דור חי נפרדו ואת הקושי שהיא עוברת מאז הפרידה המתוקשרת.
"זה בתכל'ס נגמר לפני שמונה חודשים. הוא יצא מהבית, נשארתי בבית לבד. מאז זה היה מישמש לא בריא של און ואוף. הייתה אהבה, בעייני מאוד גדולה", אמרה אשכנזי והתחילה לבכות.
"התפללתי שאני לא אזיל דמעה אצלך, התפללתי", נשברה הכוכבת והמשיכה: "כי באנרגיה לא מגיע לי לבכות, את מבינה? לא עשיתי שום דבר רע. נורא רציתי שזה יצליח וזה לא הצליח. אנחנו לא מתאימים, לא מסתדרים ולא משנה כמה ניסיתי וכמה שהוא ניסה זה פשוט לא עבד".
עוד המשיכה אשכנזי: "זוגיות זאת עבודה ואם היא באה, העבודה בצורה קשה לפני חתונה ולפני ילדים אז מה יקרה אז? זאת איזו שהיא אכזבה, זה כישלון". הללי אברהם שאלה על הפוליגרף: "אין שום קשר בין הפוליגרף הזה להידרדרות במערכת היחסים שלכם?".
אשכנזי ענתה: "אני נשבעת לך שאין. יודעת מה? הלוואי והפוליגרף זאת הייתה הבעיה. כי בשנייה את יושבת לשיחת נפש ומתקנת. סופית הניתוק המוחלט בקשר קרה לפני חודשיים, קצת יותר. כל אחד המשיך בחיים שלו. אין דרך חזרה, גם לא תהיה".
כזכור, אשכנזי עברה פוליגרף בתוכנית "הדוח היומי" ברשת 13, בה היא משתתפת מידי פעם כחלק מהפאנל. במבחן בין היתר היא חשפה כי בגדה בבן זוגה עם אישה מבית האח הגדול וזה מה שגרם לפרידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה