ויראלי

נחשף הקשר בין אפי נוה לשופט איתן אורנשטיין "פרעתי את החוב"

עיתון הארץ חשף קשר לא מקצועי בין העורך דין אפי נוה לשופט איתן אורנשטיין, אחד מבין בכירי הבוררים בארץ. בהקלטות שנחשפו נשמע איך נוה תפר לאורנשטיין את תפקיד הנשיא: "אפי, אני פרעתי את החוב אם כך"

מערכת ice |  1
אפי נוה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
עיתון הארץ פרסם היום (רביעי), קשר של תן וקח בין אפי נוה, מי שהיה ראש לשכת עורכי הדין, לשופט איתן אורנשטיין, מי שהיה נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, והיום נחשב לאחד מבכירי הבוררים בארץ.
מהציטוטים שפרסם העיתונאי חיים לוינסון עולה קשר הדוק מדי בין השניים. ההקלטות חושפות איך נוה תפר לאורנשטיין את תפקיד הנשיא ובתמורה דרש מהשופט לא מעט דברים.
 
"והנשיאה אומרת 'אותי לא יכופפו, אני מקבלת את התפטרותה', אמרתי לה 'כל הכבוד, אנחנו גם מקבלים את התפטרותה'", אמר נוה לאורנשטיין והמשיך: "ישר הרמתי טלפון לטובה צימוקי, אמרתי לה 'טובה, אנחנו נסנדל אותה. תוציאי לבירור עם בתי המשפט, אני רוצה שמחר את מפרסמת את זה ונסגור את העניין, שלא תוכל להתחרט לנו. אנחנו נעשה לה אאוטינג'.
בהקלטה נוה ואורנשטיין נשמעים צוחקים על המקרה. השופט אורנשטיין הגיב לאפי: "אפי, אני פרעתי את החוב אם כך", נוה ישר הגיב לו: "לא. אני אמצא לך חדש. מה אתה חושב לך חביבי?".
 
השופט איתן אורנשטיין הגיב על הפרסום: "צר לי שיש גורמים הפועלים ולא בפעם הראשונה, משיקולים שאינם ענייניים, תוך הוצאת דברים מהקשרם, סילוף האמת והעובדות ומתוך רצון להכפישני שלא בצדק. למחזר אירועים שהתרחשו לפני כשמונה שנים ואשר פורסמו לראשונה לפני כחמש שנים".
יו''ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה מסר בתגובה על הפרסום: "פרסום הדברים בידי ה'ארץ' הוא מעשה חמור שנעשה בדריסה ורמיסה של פרטיותי. בשל כך, אין בכוונתי להתייחס לעניינים אישיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק קצה קרחון , שופטים רבים מעורבים, אין סלקציה. (ל"ת)
    מודאג 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור