ויראלי

קייט מידלטון מתנצלת: "אני מתנסה מדי פעם בעריכה"

תמונה עדכנית של קייט מידלטון וילדיה שפורסמה אתמול מעוררת סערה ברחבי העולם, לאחר שהתגלה כי עברה, כביכול, מניפולציות ועריכה. לפני זמן קצר שיגרה הנסיכה מווייליס התנצלות חריגה: "רציתי להביע את התנצלותי על כל בלבול שהתצלום המשפחתי ששיתפנו גרם"
רוני שיינר | 
קייט מידלטון וילדיה (צילום אינסטגרם)
כחלק מניסיון להרגיע את תושבי אנגליה ולהילחם בתאוריות קונספירציה לגבי מצבה הבריאותי של קייט מידלטון, הנסיכה מוויליס, שיתף אתמול הארמון תמונה לרגל יום האם, בה נראית מידלטון עם שלושת ילדיה, הנסיך ג'ורג' (10), הנסיכה שרלוט (9) והנסיך לואי (5).
מידלטון כתבה: "תודה על איחוליכם ועל התמיכה המתמשכת במהלך החודשיים האחרונים. מאחלת לכולם יום האם שמח". 
 
כלי תקשורת מובילים בעולם מיהרו לפרסם את התמונה, אך בהמשך, לאחר שניתחו אותה יותר מקרוב, עלה חשש כי התמונה עברה התערבות חיצונית. לכן, התמונה הוסרה על ידי ארבע סוכנויות גדולות בעולם. גם ברשתות החברתית הבחינו הגולשים בסימנים שעשויים להצביע על מניפולציה בעריכה, כמו שרוול זרועה של הנסיכה שרלוט שלא מתיישר, וחוסר פוקוס על ידו הימנית של הנסיך ג'ורג'.
כעת, נאלץ הארמון להגיב לספקולציות חדשות עקב פרסום התמונה. החשבון הרשמי של ארמון המלוכה פרסם לפני זמן קצר את התנצלותה של מידלטון: "כמו הרבה צלמים חובבים, אני מתנסה מדי פעם בעריכה", כתבה והוסיפה: "רציתי להביע את התנצלותי על כל בלבול שהתצלום המשפחתי ששיתפנו אתמול גרם. אני מקווה שלכל החוגגים היה יום האם שמח מאוד". 

ההסבר וההתנצלות (אינסטגרם)
מקום הימצאה של הנסיכה מוויילס ומצבה הבריאותי היה נושא להשערות, לעתים קרובות פרועות, במהלך השבועות האחרונים, לאחר שעברה ניתוח בבטן ב-16 בינואר בלונדון.
לאחר הניתוח, ארמון קנסינגטון שיתף כי ההליך הצליח וכי הנסיכה תישאר בבית החולים כדי להתאושש במשך 13 ימים. הארמון גם הדגיש כי מידלטון תיקח הפסקה מתפקידים ציבוריים עד לאחר הפסחא, בזמן שהיא תתאושש.
למרות הצהרות חוזרות ונשנות, הספקולציות ותיאוריות הקונספירציה נמשכו, כאשר חלקן טענו כי הנסיכה עשויה להיות במצב בריאותי גרוע יותר ממה שהארמון מוכן להודות. משפחת המלוכה כאמור קיוותה שהתמונה שפורסמה ביום ראשון תדכא חלק מהשמועות הללו על הנסיכה, אבל השימוש בתמונה שכביכול שעברה מניפולציות, גרם את התוצאה ההפוכה.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה