ויראלי

הזמר האהוב חרט קעקוע לא שגרתי על הפנים: "לא לשכוח"

הזמר הוותיק ארקדי דוכין התחדש בקעקוע עם צמד המילים "לא לשכוח", כדי להזכיר את היום בו פרצה המלחמה ואת הטבח הנוראי שביצעו מחבלי חמאס ביישובי הדרום ובמבלים במסיבות
מערכת ice | 
ארקדי דוכין (צילום באדיבות רדיו מהות החיים)
מחווה מיוחדת למדי של ארקדי דוכין לזכר 1,400 הנרצחים ומאות החטופים, כאשר קעקע את אירועי 7 באוקטובר על לחיו הימנית, במקום בולט מאוד בפניו, זאת כדי להזכיר לעד את היום שטלטל את מדינת ישראל.
על פי תיעוד חדש ומעורר השראה, נראה הזמר הוותיק עם קעקוע חדש שהציג לראווה היום (ראשון) עם צמד המילים "לא לשכוח", כדי להזכיר את היום בו פרצה המלחמה ואת הטבח הנוראי שביצעו מחבלי חמאס ביישובי הדרום ובמבלים במסיבות.

דוכין הסביר לישראל היום כי: "אני לא נוהג להסביר את השירים וגם לא קעקועים ושכל אחד ייקח את זה למקום שלו. אני התכוונתי לכמה דברים: הראשון הוא לאירועי 7 באוקטובר אבל גם דברים נוספים שאסור לשכוח וגם שאסור לי לאכול".
גם אייל גולן, שמתהדר בלא מעט קעקועים על גופו, הבולט שבהם הוא העין שבעורפו, הוסיף קעקוע חדש ומרגש במיוחד, שמציין את המלחמה הקשה ביותר שידעה ישראל לפחות 50 שנה, מלחמת חרבות ברזל, כאשר חרט את התאריך בו פרצה, ה-7.10.
גולן כתב באינסטגרם שלו בצירוף תמונה של הקעקוע החדש והסנטימנטלי: "אני אזכור, ולא אשכח לעולם. חרוט על ליבי, על גופי, תזכורת לנצח נצחים ליום הארור שנחת עלינו, אבל עוד יוכיח לנו ולעולם- אנחנו פה כדי להישאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה