ויראלי

משתמשי טינדר היזהרו: התאמות עם האויב בעקבות שיבושי מיקום

טינדר משדכת בין פרופילים לבנונים לישראלים בגלל בעיות ב-GPS שנובעת מהמלחמה. משתמש לבנוני בשם עומאר סיפר: "הישראלים מאוד יפים, אבל חבל שהעמים מופרדים על ידי חומת אפרטהייד וצבא רצחני שלא מתייחס יפה לערבים"

מערכת ice | 
טינדר אפליקציית היכרויות (צילום shutterstock)
על פי דיווחים בתקשורת הלבנונית, פרופילים של משתמשים ישראלים משודכים לפרופילים של לבנונים באפליקציית ההכרויות טינדר, זאת בשל שיבושי ה-GPS שמופעלים בידי ישראל כדי לחסום שיגורים של חיזבאללה.
לפי עדויות של משתמשים, כמעט 60% מהפיד של הלבנונים מבוסס על הצעות לשידוכים עם משתמשים ומשתמשות ישראלים. גם מילואימניקים המוצבים בגבול מקבלים הצעות לפרופילים לבנונים ומתוסכלים מהמצב. 
גם בעבר, לפני המלחמה, היו פרופילים לבנונים וישראלים שהתערבבו ביניהם, אך ההיקף גדל מאוד בחודשים האחרונים מאז פרוץ המלחמה. משתמש לבנוני בשם עומאר אמר לעיתון מקומי כי הוא מצטער על ההפרדה בין המדינות כי לדבריו הפרופילים של הישראליות "מאוד יפים".
אתר הביזנס אינסיידר מצטט אתר מאיחוד האמירויות בשם The National שמביא עדויות משני עברי הגדר. על פי האתר, פרופילים ישראלים היוו בפברואר 60-62% מכלל הפרופילים בטינדר בלבנון. "מאז שהמלחמה התחילה, אני רואה בעיקר ישראלים באפליקציות - בגלל זה אני בקושי משתמש בהן יותר", אמר מאהר, תושב ביירות.
גם באפליקציית ההכרויות "גריינדר" הדבר דומה. "הייתי אצל חברה שגרה ליד הגבול. פתחתי את הגריינדר והתחלתי לדבר עם בחור שסיפר לי שהוא מלבנון. חשבתי לעצמי איזה מגניב זה שגריינדר נותן לי אופציה לדבר עם מישהו שבחיים לא חשבתי שאדבר איתו. מצאתי את עצמי מדבר עם בחור  שגר בלבנון, לומד באוניברסיטה ויש לו סיפור יציאה מהארון וסיפור על סטוצים ושאיפות לחיים, ממש כמוני", סיפר אחד המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה