ויראלי

דודי אמסלם תוקף: "את אביב גפן לא היו מגרשים כמו קובי פרץ"

דודי אמסלם הגיב בכנסת  לתקרית במסגרתה קובי פרץ סולק מהופעה בסיס צה"ל: "זו בושה. לא הייתם עושים את זה לשלמה ארצי או בוודאי לא לאביב גפן"
מערכת ice |  3
דודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90)
הזמר קובי פרץ, שמופיע בהתנדבות בבסיסים ברחבי הארץ מתחילת המלחמה, הגיע לבסיס צבאי בצפון הארץ בכדי להופיע בפני חליילים. אולם בכניסה לבסיס פרץ עוכב, תוך ניסיון למנוע את כניסתו פנימה. לאחר שכבר נכנס לבסיס, כובתה מערכת ההגברה והחיילים נדרשו לעזוב את האולם, והוא גורש למעשה מהבסיס מבי להופיע.  
בתיעוד שפרסם העיתונאי רן בוקר, נראה עימות חריף בין פרץ לבין קצין צה"ל. פרץ נראה כשהוא מגורש מהבסיס תוך קריאות "עוף מפה, נכנסת בלי אישור, עכשיו תצא מפה", ופרץ בתגובה מכנה את הקצין שמעורב בתקרית "אידיוט". 
מי שהגיב לנושא הוא השר דודי אמסלם, שדיבר בכנסת על הנושא ואמר: "לא הייתם עושים את זה לשלמה ארצי או בוודאי לא לאביב גפן. זו בושה. יש יהודי שבא לשמח את החיילים, זו התרומה שלו היום. אני מניח שאם הוא היה בגיל צעיר יותר, היה נכנס לעזה. זה מה שאתם עושים לו, בבושת פנים?".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זאת הבעיה עם החוראנים של הליכוד
    משקרים בלי מעצורים 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל מותר להם להגיד שתיאמו הגעה, אך לא תיאמו, להתסיס את החיילים עם מסרים מנוגדים לקוד הצבאי, ולחשוב שמותר להם. זאת הסיבה שלאביב גפן ולשלל אמנים נוספים זה לא היה קורה. הם היו מתאמים הגעה מסודרת ע"פ הנוהל המתחייב.
    סגור
  • 2.
    משה
    אדם מגעיל ודוחה 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה לליכוד שהאיש הערס הזה מייצג אותכם
    סגור
  • 1.
    אסור להכניס בבונים וקופים לבסיסי צהל
    משה 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכן זרקו גם אותך מהצבא .. אדם מגעיל שכמותך
    סגור