ויראלי

הסוד של ג'ו ביידן לנישואים מאושרים נחשף: "סקס טוב"

סקס טוב הוא הסוד לנישואיו המאושרים והארוכים של נשיא ארה''ב, ג'ו ביידן, כך על פי ספרה החדש של כתבת הניו יורק טיימס, על הגברת הראשונה: "אני מעדיף להיות בבית ולהתעלס עם אשתי בזמן שהילדים ישנים"
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום shutterstock)
נשיא ארה''ב ג'ו ביידן התלוצץ עם עובדיו שהמפתח לנישואים ארוכים ומתמשכים הוא "סקס טוב", כך על פי הספר החדש על הגברת הראשונה ג'יל ביידן, המטיל זרקור על הקשר הזוגי בן ה-47 שנים שנים בין השניים. 
הספר שיופץ השבוע לחנויות: "אישה אמריקאית - השינוי של הגברת הראשונה המודרנית, מהילרי קלינטון לג'יל ביידן" אשר נכתב על ידי כתבת הבית הלבן של ה'ניו יורק טיימס', קייטי רוג'רס. כאשר החלק שעוסק ביחסי המין של ג'ו וג'יל תופס רק כמה פסקאות מתוך הספר בן ה-276 עומדים, אך כבר יצר כותרות בכל העולם. 
רוג'רס כתבה כי ביידן בחר שלא לרוץ לנשיאות בשנת 2004, החלטה שנקבעה כאשר ג'יל ביידן נכנסה לחדרו כשהיא לבושה בחולצת כותנה עם המילה "לא" עליה. ג'ו ביידן, כיום בן 81, אמר לתומכיו שבאותה שנה לא היה לו עניין רב בריצה לנשיאות, "אני מעדיף להיות בבית להתעלס עם אשתי בזמן שהילדים שלי ישנים", אמר.
ההערה של הנשיא משכה תשומת לב רבה, אך היה ניכר שבאמת ובתמים, ביידן באותה תקופה פשוט היה מאוהב מעל הראש בג'יל, והעדיף להתרכז בקשר שלהם: "בכנות לגמרי מאוהב באשתו", כתבה רוג'רס.
כמו כן, הספר מתאר את הייסורים שחווה ג'ו ביידן כשאשתו הראשונה, ניליה, מתה בתאונת דרכים ב-1972 יחד עם בתם נעמי. לאחר שהתאושש משיברון הלב והצער, הוא וג'יל התחתנו ב-1977, אבל נדרשו מביידן חמש הצעות נישואים כדי לגרום לג'יל סוף-סוף להסכים. 
"הייתי סבלני כמו שאני יודע להיות, אבל בהצעה החמישית הייתי נחרץ, או שתסכימי להתחתן איתי או שזהו, אני בחוץ. אני לא אציע שוב", אמר ביידן בפעם החמישית כאשר כרע ברך לג'יל. ניסה שוב והצליח, כתבה רוג'רס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה