מדדים ומחקרים

נטפליקס חוגגת: זו הסיבה שהמנייה עלתה ב-10.7%

על רקע המגמה המעורבת שנרשמה אתמול במדדים המובילים בוול סטריט, רשמה נטפליקס עלייה משמעותית בגזרת המניות. מניית ענקית הסטרימינג זינקה ב-10.7%
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
על רקע המגמה המעורבת שנרשמה אתמול בערב (רביעי) במדדים המובילים בוול סטריט, דווח כי מניית נטפליקס עלתה ב-10.7%. כזכור, מוקדם יותר באותו יום (13:45), כי מניית רשת הסטרימינג המובילה גדלה ב-10%.
לאחרונה, הודיעה ענקית הסטרימינג "נטפליקס" כי החליטה לחתום על הסכם בשווי של 5 מיליארד דולר. על פי רשת הסטרימינג המוכרת, מדובר בהסכם חשוב אשר מטיב עימה בגזרת זכויות הסטרימינג בארה"ב ובבריטניה עבור התוכנית "Raw" של תאגיד ההיאבקות הידוע " WWE" למשך 10 שנים. על פי הדיווח, התוכנית המצוינת תשודר בשידור חי ברשת הסטרימינג. 
 



לצד מניית נטפליקס, נרשמו עליות משמעותיות בגזרת המניות בקרב חברות מובילות נוספות. נאסד"ק, הבורסה לניירות ערך הפועלת בארה"ב, רשמה אף היא הישג בתחום המניות, מנייתה עלתה ב-0.4%.

מלבד זאת, צוין כי מניית מיקרוסופט עלתה ב-0.9%. כזכור, נרשמה מגמה מעורבת במדדים המובילים בוול סטריט. לצד החברות שרשמו הישג משמעותי בגזרת המניות, צוינו לא מעט גופים וחברות אשר נחלו הפסד מהותי בתחום.
נכון לשעה 14:00, מניית הנחשב לתאגיד התקשורת הבינלאומי האמריקאי (AT&T), ירדה ב-2.3% בטרום פרסום הדוחות. במסגרת דוחות הרווח של התאגיד האמריקאי, צוין רווח מתואם של 54 סנט למניה ברבעון הרביעי, מדובר ב-2 סנט מתחת לציפיות האנליסטים. לצד כל אלו, החברה הדגישה כי הכנסותיה הסתכמו ב-32 מיליון דולר, זאת בניגוד לתחזית של האנליסטים אשר חזו כי הכנסות יסתכמו ב-31.46 מיליארד דולר.  

(מניית נטפליקס בחמשת הימים האחרונים. צילום מסך גוגל)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה