מדדים ומחקרים

ארי נדל"ן ממשיכה לזנק: ההון העצמי מסתכם בכ-819 מיליון שקל

חברת ארי נדל"ן מציגה צמיחה משמעותית ברבעון השלישי, כאשר ה-FFO עומד על 35 מיליון שקל, גידול של 191%. בעלים ארי נדל"ן, צחי אבו: ״התוצאות משקפות את הצלחתם של המהלכים שביצענו בתקופה האחרונה שהובילו את ארי נדל״ן להישגים מרשימים"

מערכת ice | 
צחי אבו (צילום יחצ, פלאש 90/ נתי שוחט)

היום (שלישי), פרסמה חברת ארי נדל"ן את התוצאות הכספיות העולות מדוחות רבעון שלישי לשנת 2023. על פי הנתונים, בעלים ארי נדל"ן, צחי אבו הגדיל את אחזקותיו בחברה ואף רכש מניות. מלבד זאת, החברה הציגה ביצועים תפעוליים מרשימים בסטאר סנטר אשדוד, בארנה נהריה ובקניון My mall בקפריסין.

עוד חשפה החברה, כי בחודשים ינואר עד ספטמבר 2023, ה-NOI מסתכם על 55 מיליון שקל, מדובר בזינוק של כ-34%, זאת בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה בה הסכום שנקבע הינו 41 מיליון שקל. על פי הנתונים העולים מסיום הרבעון השלישי של שנת 2023, ה-FFO (מדד נדל"ני המייצג רווח נקי) עומד על 35 מיליון שקל, זאת ביחס ל-12 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2022, גידול של כ-191%.
 



הישג נוסף שגורפת ארי נדל"ן מתקשר להון העצמי של החברה, אשר עומד על כ-819 מיליון שקל ועם יחסי מינוף נמוכים של כ-49%. אותו הישג מעניק לחברה יכולות גבוהות ברכישות ועסקאות נוספות בשנה הקרובה. מלבד כל אלו, דווח כי החברה הצליחה לרדת בהוצאות המימון בצורה משמעותית ל-28 מיליון שקל, ביחס ל-52 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2022, ירידה של 46%.

לאור הנתונים, בעלים חברת ארי נדל"ן צחי אבו, מגדיל אחזקות ורוכש מניות, צעד שמעיד על הבעת אמון של בעלי העניין. עוד חשפה החברה, כי היא מיישמת תכנית רכישה עצמית של מניות החל מפברואר 2023 בהיקף של 15 מיליון שקל, ממנה נוצלו 8 מיליון שקל בקירוב, נכון למועד פרסום הדוח.
בעלים חברת ארי נדל"ן, צחי אבו התייחס להישגי החברה: ״התוצאות משקפות את הצלחתם של המהלכים שביצענו בתקופה האחרונה שהובילו את ארי נדל״ן להישגים מרשימים. אני מאמין ובטוח שנמשיך לעשות זאת גם בהמשך השנה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה