מדדים ומחקרים
אל על זוכה ל-5 כוכבים: זה המדד שבו הצטיינה
שנה שלישית ברציפות: חברת אל על קיבלה את חמשת כוכבי השירות בקטגוריית חוויית הטיסה בדירוג העולמי של APEX לשנת 2024. אל על היא אחת מ-40 החברות שהגיעו למעמד היוקרתי מבין 600 חברות התעופה שנבדקו במהלך שנת 2023
חברת אל על דורגה זו השנה השלישית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX ("ארגון חווית הנוסעים בתעופה"). גם השנה החברה עמדה ברף הגבוה והמקצועי ודורגה בחמשת כוכבי השירות לשנת 2024, ועומדת בשורה אחת עם החברות הגדולות והמובילות בעולם. הדירוג בקטגוריית חוויית לקוח, מתייחס לחוויית הטיסה בהיבטים שונים הכוללים את נוחות המושב, מערכת הבידור, השירות ועוד.
מדובר בהישג משמעותי לאל על השומרת כעת על רצף זכיות בפרסים מקומיים ובינ"ל בתחום השירות, בהם 2 פרסים בתחרות המי"ל למצוינות בשירות, פרס המלצת הצרכנים של BRAVO לשנת 2023, בשיתוף מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר מדיה", ובתחילת מאי זכתה אל על במקום הראשון במדד האמינות של גלובס וסטטיסטה.
דירוג APEX מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על חוות דעת של הלקוחות עצמם, ביותר ממיליון טיסות שהופעלו ע"י 600 חברות תעופה שונות מכל העולם, אשר נבחנו והשפיעו על הדירוג השנתי. הקטגוריות בהן כל חברה מדורגת הן מגוונות, וכוללות תחומים רבים, שיחד משקפים חווית טיסה מלאה. הנוסעים המדרגים בקטגוריית חוויית לקוח, התבקשו לדרג את חוויית הטיסה שלהם, בחמישה פרמטרים: נוחות מושבים, שירות תא נוסעים, מזון ומשקאות, מערכת בידור וWi-Fi. נתוני הסקרים נאספים על ידי APEX במהלך שנת 2023 והתוצאות לשנת 2024 פורסמו זה עתה.
אל על נמצאת בעיצומו של תהליך שדרוג חווית הטיסה בכל היבטיה ובמסגרת השקעה בתהליך זה השיקה אל על את תפריט השף החדש של אסף גרניט, שידרגה את מטוס הבואינג 777 הראשון מבין הצי לתצורת דרימליינר, לצד זאת, הותאמה תוכנית הנוסע המתמיד המחודשת למועדוני הנאמנות המובילים בעולם התעופה, ועוד.
לדברי דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "אני נרגשת לקבל בשם חברת אל על את חמשת כוכבי השירות היוקרתיים מטעם APEX בפעם השלישית ברציפות. במהלך השנה החולפת, אלפי אנשי אל על עמלו במרץ במטרה לספק את חווית הטיסה הטובה ביותר, הדירוג הזה הוא קודם כל בזכותם ובשבילם. אני רוצה להודות ללקוחותינו על הרוח הגבית, הבחירה שלכם בנו אינה מובנת מאליה והיא המנוע שלנו להמשך עשייה פורה והתחדשות עבורכם".
ד"ר ג'ו לידר, מנכ"ל APEX העולמית: "מבין כלל החברות המדורגות בתחרות APEX, חברת אל על ממשיכה להתקדם בקצב מהיר ביותר בתחום חווית הנוסעים בדירוג העולמי, הודות למאמץ ממוקד בתחום השירות. ההשקעה שנעשית בתחום באה לידי ביטוי בתוצאות החיוביות, הן בדירוג הלקוחות של אל על והן בתוצאות הכספיות שמציגה החברה".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.אלעלעופר 09/2023/23הגב לתגובה זו0 0טסתי לברצלונה עם אלעל 4שעות של עיכוב בגלל מטוס מקולקל מושב הכיסא הספוג שלו היה גמור הרגשתי שאני יושב על קרש במשך כול שעות הטיסה בחזור המטוס היה חדש ויותר טוב רק הלחמניה שקיבלנו היתה פחם מרוב שיבשו אותה יש מה לשפר בהחלטסגור
-
12.אפס מאופסיםחחח 09/2023/23הגב לתגובה זו0 0גועל נפש של חברהסגור
-
11.אל על חברה בטיחותית ביותר.לכל שונאי החינם, 09/2023/23הגב לתגובה זו0 0מיום הקמתה יורט מטוס אחד מעל שמי בולגריה, ומטוס מטען אחד מעל שמי הולנד, שלא באשמת אל על או הצוות אלא באשמת חברת בואינג, שלא דאגה לפרסם כי חובה ומיד יש להחליף את מחזיקי המנוע לגוף, אז למי שהבטיחות לא חשובה שימשיך לטוס בחברות Low Cost ויתאפק מלהשמיץ את אל עלסגור
-
10.שרות Low Costמחירים Hige Cost 09/2023/23הגב לתגובה זו0 0רוכש כרטיס בחברת אל על מצפה למטוס אל על עם צוות אל על ומה מקבל לפעמים מטוס צ'רטר של חברה לא מוכרת. וזה קורה לא מעט, אבל עזבו חברת צ'רטר, אני רוצה לטוס כחול לבן עם טייסים בוגרי חיל האוויר כחול לבן, גמר חתימה טובה,סגור
-
9.Yeah rightHa bababisli 09/2023/23הגב לתגובה זו0 0The worst company ever.סגור
- טען עוד
-
8.חברה שחיה רק על סמרטוטים שאוכלים כשר (ל"ת)מתן 09/2023/22הגב לתגובה זו0 1סגור
-
7.כל עוד מנהלים אותה ביביסטית וחרדי לא עולה למטוסי אלעלאמזלג 09/2023/22הגב לתגובה זו0 1הרבה תקלות עיכובים ואוכל לבהמות. יחס שלא השתנה והחברה משרתת את השלטון והחרדי מברוקלין שעושה סיבוב עליהסגור
-
6.בללללה עלרוני אדום 09/2023/21הגב לתגובה זו1 0גם כן חברה אתם בדיחה חברה על הפנים רק פראיירים טסים אל עלסגור
-
5.חרא של חברהדן גבריאל 09/2023/21הגב לתגובה זו1 1הכי גרועה בעולםסגור
-
4.ומה עם דיוק מבצעי?דוד 09/2023/21הגב לתגובה זו0 0הטיסות יוצאות בזמן?סגור
-
3.אלעלרחל 09/2023/21הגב לתגובה זו2 0אני לא מאמינה זאת החברה שאני שונאתלטוססגור
-
2.ממשדין 09/2023/21הגב לתגובה זו2 0חזיר עם נזם זהב באף, נשאר חזיר. לא מתקרב אליכם בחייםסגור
-
1.אל עליוספה 09/2023/21הגב לתגובה זו2 0פח אשפה היתה ונשארה. חברה של אליטיסטים שמזלזלים בכל לקוח. החרמתי מזמן.סגור