מדדים ומחקרים

יוליוס בר: "השווקים באסיה נוטים לעלות ברבעון האחרון של השנה"

קלי צ'יה, אנליסטית מחקר מניות אסיה בבנק ניהול העושר "יוליוס בר": "השווקים באסיה נוטים לעלות ברבעון האחרון של השנה, בדומה לעליות בשוק סביב חג המולד בארה"ב. ייתכן שנראה תיקון חיובי בסוף 2023"
מערכת ice | 
סין מתאוששת (צילום unsplash, pexels)
ניתוח של דפוס המסחר החודשי הממוצע לאורך 30 שנה בכלל שווקי המניות באסיה הראה שהרבעון האחרון של השנה באזור מחקה את העליות של חג המולד שנראות בארה"ב.
אם ננתח את השנה באופן ספציפי, נראה כי במחצית הראשונה של 2023 הרווחים באסיה (לדוגמה יפן) אכזבו שוב את ציפיות הקונצנזוס. זה הביא לירידה של 2% בציפיות השוק מאיזור אסיה. החברות בפיליפינים, אינדונזיה וסינגפור הצליחו יותר באופן יחסי, בעוד בהונג קונג/סין (כצפוי) ובתאילנד נרשמו הקיצוצים הגדולים ביותר ברווח.
החדשות הטובות הן שאנו רואים אור בקצה המנהרה עם התאוששות חדה של הרווחים לפנינו. על בסיס הנתונים של 2023, אין מה להיות אופטימיים מדי לגבי צמיחה גבוהה במיוחד, כאשר הקונצנזוס מביא בחשבון רק צמיחה של 2% ברווחים בשנה שעברה.
אבל עלינו לזכור שהמחצית השנייה הקשה ב-2022 דווקא עשויה לרמוז על עלייה במחצית השנייה של 2023, כאשר התנודות המעניינות צפויות בסין/הונג קונג. לסיכום הניתוח שלנו של דפוסים היסטוריים של 30 שנה עבור שווקי המניות באסיה, החל מסין, הונג קונג, יפן, טייוואן, דרום קוריאה ועוד מראה על דפוסי צמיחה חיוביים ברבעון האחרון של השנה, בהתאמה לדפוס המסחר החודשי הממוצע ההיסטורי של ה-S&P500, מה שמרמז על תיקון חיובי לקראת סוף 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה