השוק

סגן נשיא פיפ"א במסר מפתיע לישראל: "כאן כדי ללמוד ממכם"

סגן נשיא FIFA ונשיא CONMEBOL אמר באירוע ספורט-טק שנערך במשרד עורכי הדין שבלת: "לדרום אמריקה יש את הכישרון הגדול בעולם והם יצואני שחקני הכדורגל הגדולים ביותר בעולם. אנחנו עדיין מסתמכים על הכישרון הטבעי. היום אנחנו כאן כדי ללמוד ממכם, ההייטק הישראלי, על פתרונות שיאפשרו לנו לא להישאר מאחור"
מערכת ice | 
מימין: אייל אורן, אלחנדרו דומינגז סגן נשיא פיפא וגיימי גרברסקי (צילום אביטל אוזן)
אירוע בלעדי במשרדים של פירמת עורכי הדין שבלת הפגיש שני עולמות שלא בהכרח קשורים זה לזה. ארגוני הספורט FIFA, CONMEBOL קונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה, קולוסיאום ספורט והמכביה, נפגשו עם 7 חברות טכנולוגיה מתקדמות עם פתרונות רלוונטיים לאתגרי הדור הבא בתחום הספורט בכלל ובכדורגל הדרום אמריקאי בפרט.
לאחר הפתיחה של השותף אייל אורן ממחלקת ההיי-טק שבלת, מר דומינגס המשיך והסביר מהם האתגרים האמיתיים שהוא רואה במגרש הכדורגל בכלל והדרום אמריקאי במיוחד: "לדרום אמריקה יש את השחקנים הטובים בעולם והם היצואנים הגדולים ביותר של שחקני כדורגל בעולם. אנחנו עדיין מסתמכים על הכישרון הטבעי. עכשיו אני שואל, איך אנחנו יכולים להשתמש בטכנולוגיה כדי לא להישאר מאחור. אני כאן כי אני רוצה להיפתח להייטק הישראלי, אליכם, ולחשוב על הזדמנויות טכנולוגיות לכדורגל דרום אמריקאי".
"למשל כדורגל הנשים עדיין בפיגור. אנחנו לא יכולים לשנות את העבר ולהשתמש בתירוצים, אבל אנחנו חייבים למצוא פתרונות כדי לשנות את העתיד וההווה. אני יודע שהטכנולוגיה יכולה לעזור לנו".
דומינגס הרחיב על הצורך בפתרונות לסיוע בחינוך למקצועות לאחר פרישה של שחקנים, בטיפוח כדורגל נשים, במציאת פתרונות טכנולוגיים לצופים בעלי מוגבלויות, והרחיב: "אחד מחבריי הטובים מברזיל הוא עיוור ואמא שלו יושבת לידו במהלך משחקים גדולים ומספרת לו מה קורה במשחק לפרטי פרטים. שאלנו אותו מה הוא צריך כדי לנסות למצוא פתרונות בדיוק למצבים כאלה". בנוסף סיפר על מיזמים של קבוצות כדורגל עבור ילדים על הרצף האוטיסטי ועל הצורך בסיוע טכנולוגי למיגור תופעת האלימות במגרשים.
בישראל יש יותר מ-9,400 סטארט-אפים, וביניהם למעלה מ-1,000 קשורים לתעשיית הספורט. שבעה מהם, עם רקורד מרשים בתעשיית הספורט, הציגו את הפתרונות שלהם לסגן נשיא FIFA ושיתפו אותו בחזון ובערכים שלהם:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה