מדדים ומחקרים

חברת התעופה הגרועה בעולם נחשפת: התרחקו מהחברה הזו מיד

בעוד שיפן איירליינס היא החברה הכי טובה בעולם בזכות ציון נהדר של 8.28, מנגד יש את חברת התעופה הבינלאומית שהוגדרה לגרועה ביותר בשנת 2023 והיא ווינגס אייר מאינדונזיה, שזוכה לציון מביך ביותר והיא עמוק בתחתית עם 0.37 בלבד. מה הסיבה לציון המחריד?
מערכת ice |  1
חברת תעופה (צילום freepik)
אם אתם מחפשים לחסוך כסף בחופשה הבאה שלכם, זה כנראה יתחיל בחברת התעופה שתבחרו. אופציה זולה בהחלט תוריד לכם במחיר הנופש, אבל זה יבוא על חשבון הנוחות וההנאה שבטיסה.
על פי בדיקת באונס, בעוד שיפן איירליינס היא החברה הכי טובה בעולם בזכות ציון נהדר של 8.28, מנגד יש את חברת התעופה הבינלאומית שהוגדרה לגרועה ביותר בשנת 2023 והיא ווינגס אייר מאינדונזיה, שזוכה לציון מביך ביותר והיא עמוק בתחתית עם 0.37 בלבד. מה הסיבה לציון המחריד? פחות ממחצית מהטיסות שלה מדייקות בזמנים, שיעור הביטולים עומד על 15.91%.

מקום אחד מעליה ולא הכי גרועה בעולם רק בזכות זאת, ליון אייר, שזכתה לציון נמוך של 0.61 מתוך 10. באונס טוענת כי יש פחות מ-50% דיוק בזמני הטיסות, עם שיא ביטולים של 20.01%. ג'טסטאר איירווייז האוסטרלית היא חברת התעופה השלישית הגרועה בעולם.
החברה האוסטרלית מתהדרת בציון של 0.94 בסך הכל. בדומה לג'טסטאר איירווייז שקיבלה ציון נמוך באמינות, דיוק מועט בהגעת הטיסות בזמן, כמעט 40% איחורים, אבל בביטולים מצבה עוד סביר ורק 7% מהטיסות מבוטלות מהרגע להרגע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היתה חבר במלזיה עם 2 התרסקויות ועשו מבצע ש
    אאט 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרו כרטיסים מחלקה ראשונה בטיסות ארוכות בכמה עשרות דולרים וכמעט אף אחד לא טס איתם למרות המחיר
    סגור