מדדים ומחקרים

יוניקורן כחול-לבן: איזו אוניברסיטה הגיעה למקום הראשון במדד היוקרתי?

מחקר חדש שבוצע באוניברסיטת סטנפורד דירג את אוניברסיטת תל־אביב במקום הראשון בישראל, ובמקום הראשון מחוץ לארה"ב, במספר היוניקורנים שייסדו בוגריה. מדורגות נוספות הן אוקספורד הבריטית ואוניברסיטת ווטרלו הקנדית
מערכת ice | 
אוניברסיטת תל אביב (צילום אוניברסיטת תל אביב)
כבוד גדול לאקדמיה הישראלית. מחקר חדש שבוצע באוניברסיטת סטנפורד דירג את אוניברסיטת תל־אביב במקום הראשון בישראל, ובמקום הראשון מחוץ לארה"ב, במספר היוניקורנים שייסדו בוגריה. נזכיר כי יוניקורן היא חברת סטארט-אפ ששוויה עלה על מיליארד דולר.
באופן אולי לא מפתיע, האוניברסיטה שערכה את המחקר הגיעה למקום הראשון בדירוג ביחס לשאר המוסדות בארה"ב. אוניברסיטת תל־אביב נמצאת במקום השני עם 43 חברות יוניקורן שבוגריה ייסדו, במקום השלישי נמצאת אוניברסיטת אוקספורד הבריטית ובמקום הרביעי אוניברסיטת ווטרלו שבקנדה.
"ממצאי המחקר של פרופ' איליה סטרבולב מהווים עדות נוספת לכך שאוניברסיטת תל אביב היא האוניברסיטה היזמית של מדינת ישראל, שמצמיחה יותר סטרטאפים מכל אוניברסיטה אחרת בארץ ויוניקורנים בפרט", אומר פרופ' משה צבירן, ראש מערך היזמות והחדשנות של אוניברסיטת תל אביב ודקאן לשעבר של הפקולטה לניהול ע"ש קולר.
"הגענו למקום זה כי אנחנו מהווים בית לתלמידים הטובים ביותר במגוון רחב של תחומים ודיסציפלינות וגם כי בשנים האחרונות הפכנו להיות אוניברסיטה פרואקטיבית בעולם היזמות והחדשנות. אנחנו כבר לא מחכים שיקרה 'הקסם', אלא משלבים את חטיבות לימודים ביזמות כחלק מהקוריקולום – גם בפקולטות הקלאסיות כגון מדעי המחשב, הנדסה וניהול אבל גם בפקולטות למדעי הרוח, מדעי החברה, משפטים ואומנויות. למעשה, מרבית הסטודנטים באוניברסיטה יכולים ללמוד היום חטיבת יזמות כחלק אינטגרלי מהתואר, ולקבל את הכלים לייסד סטרטאפ שאולי בהמשך יצמח ליוניקורן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה