מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק קרוב מאוד לאבד את הפסגה

ברנאר ארנו נוגס עוד קצת בפער בינו לבין אילון מאסק. בעלי טסלה איבד השבוע כמעט עשרה מיליארד דולר מהונו, שעומד כעת על 238.4 מיליארד דולר
מערכת ice |  2
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע והראה את הקרב על הצמרת מתעצם, כאשר ברנאר ארנו נוגס עוד קצת בפער בינו לבין אילון מאסק. בעלי טסלה איבד השבוע כמעט עשרה מיליארד דולר מהונו, שעומד כעת על 238.4 מיליארד דולר.
בעלי מותג האופנה לואי ויטון גם הוא לא ליקק דבש ואיבד יותר מ-8 מיליארד דולר, אך ההפסד הקטן יותר ביחס למאסק מקרב אותו עד למרחק של 3.1 מיליארד דולר בלבד מתואר "האיש העשיר בעולם".

מייסד אמזון ג'ף בזוס גם כן לא רשם שבוע מוצלח מבחינתו, לאחר שאיבד 4.3 מיליארד דולר מהונו, שמוערך כעת ב-152.6 מיליארד דולר, מה שמשאיר אותו במקום השלישי. גם מייסד אורקל לארי אליסון יוצא מאוכזב משבעת הימים האחרונים, כאשר איבד סכום של 2.4 מיליארד דולר מהונו, שעומד כעת על 145.8 מיליארד, מה שמשאיר אותו במקום הרביעי.
מייסד מיקרוסופט ביל גייטס הוא היחיד מהחמישייה המובילה שיכול לחייך בשבוע הזה, לאחר שהוסיף 1.6 מיליארד דולר להונו, שמוערך כעת ב-121.1 מיליארד. פרנסואה בנטקורט מאיירס שומרת על הסטטוס שלה כאישה העשירה בעולם, עם הון מוערך בסך 90.4 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עשירי העולם
    עומר 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יגמרו את החודש עם הפסדים דרמטים כפי שמתואר בכתבה ?
    סגור
  • 1.
    הכל מתוכנן
    דוד 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא יכפיל אתהונו
    סגור