מדדים ומחקרים

לקראת שנת הלימודים: המורים יוציאו מאות דולרים מכיסם הפרטי

בסקר חדש שנערך בארה"ב נמצא כי המורים וההורים לא רק מצפים לחזרתם של הילדים לכיתה, אלא הם גם נאלצים להשקיע למטרה זו לא מעט כספים. הורים רבים כבר החלו ברכישות לפני חודש יולי, והמורים עתידים להוציא אלפי דולרים מכיסם האישי לטובת הכיתה
מערכת ice | 
רכישת מוצרי חזרה ללימודים (צילום unsplash, freepik)
שנת הלימודים נמצאת במרחק של כחודש וחצי מאיתנו, אך לפי סקר המורים וההורים כבר נמצאים בהיכון. סקר שנערך בארה"ב בידי OnePoll עבור אופיס דיפו, מצא כי הורים כבר שמו בצד 225 דולר (יותר מ-800 שקל) לטובת הקניות הרלוונטיות לנת הלימודים, אך מחצית מההורים דואגים שלא יוכלו לעמוד בתשלום על מרבית הציוד.
כמו כן, ההורים העידו כי שלושת השיקולים העיקריים שלהם לקנייה חכמה הם מחיר נמוך, שירות לקוחות מעולה ומגוון רחב של מוצרים. יותר מכך, כ-5% מההורים מאמינים שיעשו את מרבית הקניות שלהם ברשת, ו-95% מהם מאמינים שיקנו גם ברשת וגם בחנויות. נוסף על כך, נמצא כי 39% מההורים כבר החלו לעשות את הקניות לילדיהם כבר לפני חודש יולי כדי ליהנות ממחירים זולים יותר.
נתון מעניין נוסף שהוצף הוא המעורבות של המורים ברכישות. לפי התוצאות, גם המורים עתידים להוציא מכיסם עבור הילדים בכיתה, וחלקם מתכננים להשקיע כ-320 דולר (יותר מאלף שקל) כדי לרכוש מוצרים בסיסיים כמו מחברות, עפרונות, ארגוניות ומקומות אחסון לכיתה.
בסקר השתתפו אלף הורים ואלף מורים מארה"ב, והתוצאה שנרשמה היא כי גם ההורים וגם המורים מצפים מאוד לסופו של הקיץ ומחכים לקבל או לשלוח את הילדים למסגרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה