מדדים ומחקרים

חברת LG ברבעון היסטורי: לא תאמינו כמה הכנסות רשמה

חברת LG הודיעה על הכנסות של 15.165 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2023, ההכנסה השנייה בגובהה ברבעון הראשון, עם רווח תפעולי של 743.7 מיליון דולר, הרווחיות השלישית בגובהה ברבעון הראשון בתולדות החברה
מערכת ice | 
ביתן LG בתערוכת MWC2015 (צילום Karlis Dambrans / flickr)
חברת LG הודיעה על הכנסות של 20.4 טריליון KRW (וון דרום קוראני) (15.165 מיליארד דולר) ברבעון הראשון של 2023, ההכנסה השנייה בגובהה ברבעון הראשון, עם רווח תפעולי של 1.5 טריליון KRW, שהם שווי ערך ל-743.7 מיליארד דולר. הרווחיות השלישית בגובהה ברבעון הראשון בתולדות החברה. מכירות השיא משקפות את פעולות החברה לשיפור מהותי של המבנה העסקי והיעילות התפעולית שלה, כאשר הרווחיות הושפעה מהתנאים הכלכליים העולמיים המאתגרים.  
המבנה העסקי של החברה השתפר עם התרחבות מתמדת של מגזר B2B ותחומים עסקיים שאינם חומרה, כגון תוכן ושירותים, אשר משיגים צמיחה משמעותית. חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ופתרונות מיזוג האוויר של LG הציגה הכנסות של 8.02 טריליון KRW ברבעון הראשון עם רווח תפעולי של 1.02 טריליון KRW.
היחידה העסקית רשמה את ההכנסות הגבוהות ביותר שלה ברבעון הראשון, לראשונה עם יותר מטריליון מכירות בטריליון KRW. הצמיחה המתמשכת נבעה בעיקר מההתרחבות המהירה של מגזר ה-B2B, על ידי מכירות של מוצרים התומכים במשאבות חום חסכוניים באנרגיה וכן מערכות אחסון אנרגיה.
פתרונות החימום, האוורור ומיזוג האוויר (HVAC) של LG מובילים בתעשייה המתאימים לבתים ולעסקים מספקים ביצועים חזקים ויעילות אנרגטית התואמים את  מגמות השוק האירופי הנוכחיות המבוססות על תקנות סביבתיות מחמירות יותר. החברה תתמקד בשמירה על התחרותיות של מכשירי הפרימיום שלה, כמו גם בחיזוק מערך מכשירי החשמל הנוספים שלה בתגובה לביקוש בשוק, יחד עם ניהול מבנה עלויות לשיפור הרווחיות.
שוק מוצרי החשמל מצפים לראות המשך של הצמיחה על ידי התמקדות במגזר ה- B2B המתרחב והאצת מגזר השירותים כולל עסקי שירותי ההשכרה והטיפול, שהגיעו לשיעור צמיחה שנתי ממוצע של 30% בדרום קוריאה במהלך 5 השנים האחרונות.
חטיבת מוצרי הבידור הביתי של LG רשמה ברבעון הראשון מכירות של 3.36 טריליון KRW עם רווח תפעולי של 200.3 מיליארד KRW. הרווחיות השתפרה הודות לניהול יעיל של עלויות תפעול באמצעות חיזוי ביקוש משופר. למרות ביקוש עולמי נמוך יותר לטלוויזיה, שנבע בעיקר מהתנאים הכלכליים המאתגרים באירופה, החברה ראתה גידול במכירות תכנים ושירותים המבוססים על פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS של LG, תוך חיזוק התחרותיות בתפעול.
השקות מוצרי פרימיום 2023, בהובלת מוצרים חדשניים כמו דגמי טלוויזיות LG OLED evo, צפויות לשמור על היתרון התחרותי של החברה. במקביל, ההשקה העולמית של "Lifestyle Screens",  המספקים עיצובים ותכונות הצפויות להגביר את המכירות ולהניע את שוק טלוויזיות הפרימיום. טלוויזיית LG OLED Objet Collection Posé תושק השנה ביותר מ-40 מדינות. 
חטיבת הרכיבים לכלי רכב של LG השיגה ברבעון הראשון מכירות של 2.39 טריליון KRW עם רווח תפעולי של 54 מיליארד KRW. היחידה העסקית רשמה את הכנסותיה הגבוהות ביותר אי פעם ברבעון הראשון. בהמשך למומנטום הרווחיות מהרבעון הרביעי אשתקד, מאמצים מתמשכים לחזק את שרשרת האספקה העולמית הובילו לעלייה נוספת ברווחיות ברבעון הראשון, כאשר שווי ההזמנות המצטברות לחלקי רכב הגיע ל-80 טריליון KRW.
למרות עננת אי הוודאות המשפיעה על תעשיית הרכב העולמית, הביקוש לרכבים חשמליים צפוי להתרחב. החברה תשמור על היתרון התחרותי שלה באמצעות פורטפוליו מוצרים יציב המורכב ממערכות בידור ובידור ברכב, e-Powertrain, פנסים קדמיים ופתרונות ייחודיים.
חברת הפתרונות העסקיים של LG רשמה שיפור בהכנסות ברבעון הראשון של 1.48 טריליון KRW עם רווח תפעולי של 65.7 מיליארד KRW. צמיחה יציבה בהתאם לביקוש בעונת הלימודים האקדמיים עם מוצרים תחרותיים, כולל המחשבים הניידים החדשים Ultraslim LG gram, ושיפור היעילות התפעולית של המוצרים.
החברה מתכננת להתמקד בהרחבת מסכי תצוגה מקצועיים שלה על ידי פיתוח פתרונות מותאמים אישית בהתאם לביקוש פוטנציאלי של לקוחות. החברה גם מתכננת להאיץ את הפיתוח של מגזרים עסקיים חדשים, במיוחד בדרום קוריאה, כאשר רובוטים (LG Future Park in Gumi) ומטענים לרכב חשמלי (LG Digital Park בפיונגטק) משולבים באופן מלא במערכות הייצור של LG.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה