מדדים ומחקרים

מעבודה חדשה לבן זוג: 59% מרגישים שדרושים שינויים בחייהם

מחקר שנערך בקרב 2,000 מבוגרים בבריטניה, מגלה כי 59 אחוזים מאמינים שהם זקוקים לשינוי בחייהם, כאשר 61 אחוז מרחיקים לכת ואומרים שהם מרגישים תקועים בשגרתם. 12 אחוז מודים שהם רוצים למצוא בן זוג אחר ו-30 אחוז מחפשים עבודה חדשה
מערכת ice | 
צילום Kaspars Grinvalds - stock.adobe.com
מיליוני אנשים מוכנים לשנות כמעט כל היבט בחייהם - מהבתים שלהם ועד לחיים החברתיים שלהם, לרמות הכושר ואפילו לבני הזוג שלהם! מחקר שנערך בקרב 2,000 מבוגרים בבריטניה, מגלה כי 59 אחוזים מאמינים שהם זקוקים לשינוי בחייהם, כאשר 61 אחוז מרחיקים לכת ואומרים שהם מרגישים תקועים בשגרתם. היבטים נפוצים בחיים, שאנשים מעוניינים לשנות או לשפר בעתיד הקרוב הם תסרוקת, טלפון הנייד ומכונית. בינתיים, 12 אחוז מודים שהם רוצים למצוא בן זוג אחר ו-30 אחוז מחפשים עבודה חדשה.
המחקר הוזמן על ידי Virgin Media O2, כדי לתמוך בהצעת ה-"Switch Up" שלה, המאפשרת ללקוחות להחליף את הטלפון שלהם מתי שהם רוצים. "זה ממש קל להמשיך בחיים מבלי לקחת את ההזדמנות לחפש שינוי באופן אקטיבי ולרנען דברים", אמר דובר של Virgin Media O2 בהצהרה. "למרות שהשהייה באזור הנוחות שלך היא לא תמיד דבר רע, אתה עלול להחמיץ מגוון שלם של יתרונות על ידי דבקות במוכר והידוע. אפשר לומר את זה על הדברים הגדולים בחיים, אבל גם על הדברים הקטנים יותר, כמו להישאר עם אותו הטלפון. לא משנה כמה גדול או קטן השינוי, המעבר למשהו חדש עוזר לשמור על רעננות".
כשנשאלו על הפעמים הקודמות שהם עשו שינוי בחייהם, המשיבים אמרו שהחלפת דברים גורמת להם להרגיש רעננים, בעלי מוטיבציה ובטוחים בעצמם. תחומי חיים אחרים שמבוגרים רוצים לרענן ב-2023 כוללים את חוש האופנה שלהם (19%), חברים (15%) והבנק שלהם (11%). עם כמה שמבוגרים עשויים לרצות לשנות אלמנטים של אורח החיים שלהם, 36 אחוזים מגדירים את עצמם כלא החלטיים, יותר ממחצית מהסקרים (52%) מאמינים ששינוי גדול בחייהם יעלה יותר מדי ו-40% חיים בפחד שזה לא יצליח.
הבריטים בסקר טוענים שהשעמום מתחיל לעתים קרובות בזמן שהם עושים דיאטה (27%), מסתכלים על עיצוב הבית המזדקן שלהם (22%) ומסתכלים על הבית או הדירה שלהם (20%). עוד 12 אחוזים מהנסקרים על ידי OnePoll חושבים על החלפת דברים גדולים בחייהם מספר פעמים בשבוע.
20 הדברים המובילים שמבוגרים רוצים לשנות בחייהם הם: כושר, חיי חברה, בית, קריירה, עיצוב הבית, האזור בו הם גרים, רכב, תסרוקת, לאן הם יוצאים לחופשה, חוש אופנה, המדינה בה הם חיים, טלפון נייד, ספק אנרגיה, חברים, צבע שיער, בן\בת זוג, ספק אינטרנט, חיית מחמד / אימוץ חיית מחמד, בנק, חדר הכושר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה