מדדים ומחקרים

שטראוס בנתונים מפתיעים: כך נראה מבנה העובדים בחברה

קבוצת שטראוס מפרסמת את דו"ח הקיימות לשנת 2022: תרומת 1,530 טון מזון; עלייה של 67% בשימוש באנרגיות מתחדשות, 48% נשים בתפקידי ניהול וכ-19,000 שעות התנדבות מטעם העובדים
מערכת ice |  3
בניין שטראוס (צילום shutterstock)
כחלק מתפיסת האחריות והשקיפות מול מחזיקי העניין שלה, בוחרת קבוצת שטראוס לדווח באופן פומבי, רוחבי ומעמיק ככל הניתן על ביצועיה בתחומי ה-ESG. דו"ח הקיימות של הקבוצה מתפרסם זו השנה ה-17 בעקביות וזו השנה השלישית בה מקפידה הקבוצה לפרסם דו"ח זה לצד פרסום הדו"ח השנתי כחלק מתפיסה של ניהול מכלול ההשפעות הסביבתיות, החברתיות והכלכליות שלה באותו מועד.
 
הדו"ח מלמד כי הקבוצה נמצאת בתהליך להטמעת אסטרטגית ה-ESG  לרוחב כל עסקי הקבוצה. שטראוס ממשיכה להגביר השקעותיה בקידום גיוון שוויון והכלה בתעסוקה ובכלכלה המקומית בשווקים השונים בהן היא פועלת. הדוח מלמד על המשך ההשקעה של שטראוס בקידום מגוון אפשרויות בחירה במזון שמותאמות לצרכים של קהילות שונות והמשך השקעה בפיתוח מזון מקיים בין היתר באמצעות חממת The Kitchen.
כמו כן, הקבוצה מדווחת על יוזמות לשיפור והפחתת השפעותיה הסביבתיות, כגון צמצום צריכת אנרגייה ופליטות גזי חממה, טיפול בפסולת, קידום אריזות ברות קיימה ועוד. בכל אחד מהתחומים האלו הציבה הקבוצה יעדים והיא פועלת מדי שנה לשיפור הביצועים תוך פיתוח מיזמים ייעודיים בשאיפה מתמדת לצמצום ההשפעה השלילית על הסביבה ולהגברת השפעה חיובית על אנשים.
לדברי מנכ"ל קבוצת שטראוס שי באב"ד: "בשנה החולפת הגדרנו ייעוד חדש והשקנו אסטרטגיה עסקית ובתוכה הטמענו את עקרונות ה-ESG, מתוך הבנה שקיימות היא חלק מהותי מהעסק. לתפיסתנו, כשאנחנו מעניקים אפשרויות בחירה טובות יותר, אנחנו מייצרים עתיד טוב יותר עבורנו עסקית, עבור קהילות וגם עבור כדור הארץ והסביבה".
על פי הדו"ח קבוצת שטראוס המשיכה להשתפר ברוב דירוגי ה-ESG הבין-לאומיים אשר מודדים אותה על ביצועיה. החברה המשיכה לשאת את דגל הגיוון, אותו הרימה לפני כעשרים שנה. השנה הובילה שטראוס פרויקטים לגיוון בתעסוקה מתוך החברה הערבית והחברה החרדית, צוותי השיווק המשיכו לפעול על פי אסטרטגית "שיווק מעצב מציאות", הכוללת הצגת דמויות מגוונות של כלל חלקי האוכלוסייה בפרסומים הרשמיים של הקבוצה. כמו כן שטראוס מציגה כי שיעור הנשים בתפקידי ניהול בחברה עומד על כ-48% כשהיא מתקדמת היטב לעבר יעד 50% נשים בדרג הניהולי, לצד רוב של נשים בדירקטוריון
הקבוצה המשיכה לתמוך באנשים ממעגלים מגוונים מתוך מחויבות לייצר עתיד טוב יותר, דרך קשר בלתי אמצעי עם הקהילות בהן היא פועלת. באירוע השיא הקהילתי  "קיץ של התנדבות", השתתפו יותר מ-1,500 עובדים מהקבוצה בכל העולם. הקבוצה סיפקה סיוע הומניטרי ותרומות מזון בארץ, בשגרה ובחירום וכן סייעה לאורך כל השנה לנפגעי המלחמה באוקראינה לצד סיוע ומתן מעטפת תמיכה לעובדיה שם.
כמו כן, הקבוצה המשיכה לקדם את פרויקט רפת מקיימת לרווחת הפרות ברפתות עמן היא עובדת. הורחב פרוייקט MORE THAN A CUP, "פלורדה" ו"טריבוס", באמצעותן תומכת החברה בכ-50,000 חקלאיות וחקלאי קפה במדינות מתפתחות. כמו כן, המשיכה לקדם את צמצום בזבוז מזון והגדילה את שיעור הפסולת שאינה מופנית להטמנה ל-89%.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משתדל לא לקנות מהם ולתת לחברות ישראליות קטנות
    ירון 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד תאגיד שמנצל את האזרח ועושה כתבת תדמית אחרי התקלות ייצור ואיכות מספיק להעשיר את העשירים זה על הגב שלכם!!!
    סגור
  • 1.
    חברה שמתעסקת בשטויות במקום בתוצאות עסקיות
    ROI 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שלפחות הסינים מרוצים ושילמו טוב על הכתבה פה
    סגור
  • חברה בריאה
    מצחיק 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כנראה לא קורא כתבות עסקיות.. אחת החברות העסקיות המוצלחות כאן.
    סגור