מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ברנארד ארנו ממשיך להתבסס בפסגה

דירוג עשירי עולם של מגזין "פורבס": ברנאר ארנו ממשיך לפתוח פער בפסגה עם הכנסות של 5.5 מיליארד דולר השבוע, כאשר מאסק, על אף שהכניס השבוע שני מיליארד דולר משלו, לא מצליח לסגור את הפער
מערכת ice |  1
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
דירוג עשירי עולם של מגזין "פורבס" מפורסם כמדי שבוע כאשר האיש העשיר בעולם, ברנאר ארנו, ממשיך לנסוק ולחזק את מעמדו בצמרת הרשימה אחרי שהכניס השבוע לכיסו 5.5 מיליארד דולר, והונו מוערך כעת ב-222 מיליארד דולר.
גם אילון מאסק, שנמצא במקום השני ברשימה, רשם שבוע מוצלח מאוד, כאשר הגדיל את הונו בשני מיליארד דולר נוספים והוא עומד כעת על כעת ב-194.6 מיליארד דולר, כשהוא עדיין שומר על פער ענק מהמקום השלישי, שם נמצא ג'ף בזוס, שגם הוא הפציץ השבוע עם רווח של 3.3 מיליארד דולר. הונו של מייסד אמזון עומד כרגע על 125.1 מיליארד דולר.
לארי אליסון, שחווה תקופה אדירה מבחינתו, כאשר כמו בזוס, גם הוא הרוויח השבוע 3.3 מיליארד דולר ובכך שומר על המקום הרביעי  עם הון המוערך ב-115.2 מיליארד דולר. מי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא ביל גייטס, שהרוויח השבוע 2.2 מיליארד דולר, כאשר הונו מוערך כעת ב-109.3 מיליארד דולר. מי שנושף בעורפו של גייטס הוא וורן באפט, עם הון מוערך של 106 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתינה
    מונה 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה בעשירי עולם זה רק ביליונים ולא תריליארדים
    סגור