מדדים ומחקרים

מרגישים לחוצים? כדאי שתחשבו על זה לפני האימון הבא שלכם

מחקר חדש חושף שתשישות מנטאלית משפיעה על הגוף שלנו יותר ממה שחשבנו וזאת בעיקר בזמן אימון כושר גופני. על פי הממצאים מתברר כי תשישות מנטאלית תפגע באיכות האימון שלנו ורמת העייפות הפיזית שלנו בסופו
מערכת ice | 
לחץ
אין זה סוד שהבריאות הנפשית שלנו משפיעה מאד על הבריאות הפיזית שלנו, אך מחקר חדש מבריטניה קובע לאחרונה כי תשישות מנטאלית עלולה לפגוע משמעותית בכושר הגופני שלנו בתוצאות אימוני הכושר שלנו.
החוקרים מעבר לים גילו כי אנשים תשושים מנטאלית מתקשים מאד לתפקד במהלך אימוני כושר והדבר נבדק במהלך מחקר שבחן 16 נשים וגברים וחשף אותם למשימות מנטאליות שונות, לפני ואחרי אימוני כושר. המחקר אכן הוכיח כי משתתפים תשושים לא הצליחו היטב באימון וגם סיימו אותו עייפים יותר.
המלצות החוקרים לדבריהם מכוונות כרגע בעיקר לספורטאים מקצועיים שעובדים לילות כימים כדי להביא תוצאות לנבחרות שלהם. החוקרים מצאו כי אותם ספורטאים נוטים להיחשף למידע מלחיץ רב לפני האימונים ובהפסקות וזאת דרך הטלפון הנייד והרשתות החברתיות. 
על כן, הם ממליצים לספורטאים והמאמנים שלהם להימנע מחשיפה לטלפון הנייד לפני ובזמן האימונים וזאת כדי להפחית מהתשישות הנפשית ועל מנת למנוע פציעות. כמו כן, הם הפנו המלצה ספציפית למאמנים שמטרתה להתריע בפניהם על השלכות הלחצים שהם מפעילים על המתאמנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה