מדדים ומחקרים

רותם סלע ויהודה לוי חוגגים על השטיח האדום: הכוכבים בהישג בינלאומי

הסדרה "גוף שלישי" בקשת 12 כובשת לאחרונה את המסך בישראל, וכעת היא גם בדרך לכבוש את העולם. כוכבי "גוף שלישי" רותם סלע, יהודה לוי וליאור רז, צועדים על השטיח האדום בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי סיריס מאניה. הדרמה המדוברת של קשת תוקרן מחר בבכורה עולמית במסגרת הפסטיבל
מערכת ice |  4
כוכבי גוף שלישי (צילום קשת 12)
הסדרה "גוף שלישי" בקשת 12 כובשת לאחרונה את המסך בישראל, וכעת היא גם בדרך לכבוש את העולם. כוכבי "גוף שלישי" רותם סלע וליאור רז, יוצריה שירה חדד, דרור משעני ושי קפון, המפיקה שירה מרגלית ואנשי קשת וקשת אינטרנשיונל – הגיעו היום (שני) לנמל התעופה בן גוריון בדרך לבכורה עולמית בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי סיריס מאניה, שם תתחרה הסדרה בתחרות הבינלאומית.
בשעות הערב, כוכבי "גוף שלישי" רותם סלע, יהודה לוי וליאור רז, ויוצריה שירה חדד, דרור משעני ושי קפון – הגיעו לצרפת וצועדים על השטיח האדום בפסטיבל הטלוויזיה הצרפתי סיריס מאניה. הדרמה המדוברת של קשת תוקרן מחר בבכורה עולמית במסגרת הפסטיבל.
כזכור, רגע לפני עליית הסדרה, הכוכבת, רותם סלע,  העלתה פוסט מרגש לאינסטגרם שלה כדי לספר על התחושות. סלע כתבה: "בתזמון קצר מוזר אבל החיים כמו החיים....מעט מאוד פעמים דמות נכנסת לך מתחת לעור. מכאיבה לך. ולמשך תקופה את היא והיא את ואת יודעת אותה. מרגישה אותה בכל חלק בגוף שלך. אלי הייתה הדמות הזו בשבילי. היא הייתה החברות הכי טובות שלי ובנות משפחה שלי וסתם מכרות בעבודה ששיתפו עם מה הן מתמודדות שנים ארוכות".
עוד המשיכה: "ואולי בגלל זה המסע להפוך אליה היה כל כך מטלטל. היא הכניסה בי המון עצב והמון כאב וגם המון עוצמה ובעיקר היא נכנסה לי לתוך הנשמה. אלי מוקדשת לכל הנשים אי שם שהדרך להביא ילדים לא היתה פשוטה עבורן. שעברו ניסיון ועוד ניסיון, שכבר חשבו שכן ואז לא, שקיוו שהפעם זה יעבוד אבל הגיעה עוד אכזבה ועוד אחת, שצרבה את נפשן".
סלע הוסיפה: "אני מקווה שתשבו היום בבית ותרגישו שאלי במובן מסוים מספרת את הסיפור שלכן. גם אם בשינויים קלים. תודה שירה חדד, דרור משעני ושי קפון שנתתם לי את הזכות לספר את הסיפור שלה. היא הייתה חתיכת מסע עבורי. ודווקא בתקופה הזו, תזכורת לכמה כוח יש בנו הנשים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה גל מלכה לא הייתה בפסטיגל בצרפת אחלה שחקנית
    אייל 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוף שלישי
    סגור
  • 2.
    ומה עם חן (גל מלכה)? היא לא כוכבת הסדרה??? (ל"ת)
    ברוך 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יהודה הכוכב הגדול (ל"ת)
    חסוי 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גוף שלישי
    דניאל 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה גל מלכה לא נסעה לפסטיבל בצרפת
    סגור