מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: מרים אדלסון מפסידה סכומי עתק, האחים עופר נחלשים

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": מרים אדלסון עדיין שומרת על המקום הראשון בין הישראלים, אך הפסידה סכום אדיר של 1.1 מיליארד דולר. האחים עופר מעט נחלשים, ומה עשה רומן אברמוביץ'?
מערכת ice | 
מרים אדלסון ועידן עופר (צילום יונתן סינדל, סיון פרג')
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר בגזרת הישראלים - מרים אדלסון אמנם שומרת על המקום הראשון, עם הון מוערך של 35.2 מיליארד דולר, כשהיא מדורגת במקום ה-34 העולמי, אך מאידך היא חטפה מכה לא קלה כאשר הפסידה סכום עתק של 1.1 מיליארד דולר, המהווה 3.2% מהונה האישי.
במקום השני ברשימה נותר אייל עופר, שהפסיד השבוע 37 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-14.6 מיליארד דולר, והוא במקום ה-116 בעולם. מיד אחריו מדורג אחיו, עידן עופר, שרשם גם הוא הפסדים השבוע של 40 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-11.3 מיליארד דולר, והוא במקום ה-153 בעולם.
מי שנותר במקום הרביעי ברשימה של עשירי ישראל, לא הרחק מהאחים עופר, הוא האוליגרך הישראלי רוסי רומן אברמוביץ', שרשם הפסדים בדמות 240 אלף דולר השבוע, כשהונו מוערך ב-9.4 מיליארד דולר, והוא במקום ה-196 בעולם.
מי שסוגרים את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בישראל השבוע, כמדי שבוע יש לומר, הם האחים דימיטרי ואיגוד בוכמן, שלא הכניסו אך גם לא הפסידו העונה אף לא שקל מהונם האישי, והם ממוקמים במקום ה-316 העולמי עם הון של 7.1 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה