מדדים ומחקרים

הולמס פלייס מציגה סקר מפתיע לכבוד ליום האישה הבינלאומי

קבוצת הולמס פלייס וגו אקטיב ערכה סקר לכבוד יום האישה הבינלאומי בין מתאמנות שבא לענות על כמה שאלות בקרב השגרה של המתאמנות, האימון האהוב עליהן והתדירות שבה הן מבקרות בחדר הכושר
מערכת ice | 
הולמס פלייס (צילום עירד נצר)
לרגל יום האישה בינלאומי קבוצת הולמס פלייס וגו אקטיב ערכה סקר בקרב מתאמנות הבוחן את הרגלי הפעילות הגופנית של נשים. מהנתונים בסקר עולה כי כ- 92% מהנשים מגיעות למועדון לאימון לפחות פעם בשבוע.
נתון נוסף שעלה הוא כי כ- 58% מהנשים מגיעות פעמיים עד שלוש בשבוע לאימון וישנן כ- 31 % מהנשים שמגדילות ומגיעות להתאמן בין 4-7 פעמים בשבוע. כ-55% מהנשים מתאמנות במועדון הכושר בממוצע 1-2 שעות בכל אימון, וכ- 30% מהנשים מתאמנות בממוצע עד שעה.
כשנשאלו המתאמנות איך השפיעה מגפת הקורונה על שגרת האימונים שלהן כ- 34% מהנשים מעידות כי הן מתאמנות במועדון כושר יותר מאז הקורונה (בהשוואה לתקופה שלפני הקורונה), כ- 50% מהנשים מעידות כי הן מתאמנות במידה דומה מאז הקורונה ורק כ- 17% מהנשים מעידות כי הן מתאמנות פחות מאז הקורונה.
הפעילויות האהובות ביותר על המתאמנות עם רוב של כ- 41% הן שיעורי עיצוב וחיטוב ומיד לאחר מכן שיעורי פילאטיס ושיעור ופילאטיס מכשירים עם כ- 39%. כ- 26% מהנשים בוחרות בשיעורי גוף ונפש ורק כ- 19% שוחות בבריכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה