מדדים ומחקרים

הטרור, הקורבנות והגינויים: זה הנושא הכי חם ברשת השבוע

שבוע כואב ואלים עבר על אזרחי מדינת ישראל שספגו פיגוע אחר פיגוע. על כן, את הרפורמה המשפטית והפילוג בעם החליף נושא הפיגועים על כל צדדיו: האירועים, הקורבנות התמימים, הגינויים והגבורה
מערכת ice | 
זירת הפיגוע בנווה יעקב (צילום פלאש 90)
שבוע לא פשוט וכואב עבר על אזרחי מדינת ישראל ומשפחות הקורבנות של אירועי הטרור שהתרחשו כבר החל מיום שישי האחרון. בעוד שבשבועות האחרונים מה שהסעיר את הרשת הישראלית הייתה הרפורמה במערכת המשפט והפילוג בעם, השבוע תפסו את מקומה הפיגועים בירושלים.
על פי נתוני חברת סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח ברשתות החברתיות, השיח סביב הפיגועים הניב 66,471 דיונים, 179,751 שיחות ולא פחות מ-1,638,146 לייקים. 
כאמור ביום שישי התרחש הפיגוע הראשון בבית כנסת בירושלים. הפיגוע גבה את חייהם של שבעה קורבנות תמימים, בהם הזוג הנשוי אליהו ונטלי מזרחי, איליה סוסנסקי בן 26, אשר נתן בן 14 ונוספים.

זמן קצר לאחר הפיגוע, ראש מפלגת רע"מ מנסור עבאס צייץ גינוי לאירוע וכתב שאירועים מעין מרחיקים את השלום.
כיממה לאחר הפיגוע הנוראי הזה התרחש פיגוע נוסף, על ידי ילד בן 13 בלבד ממזרח ירושלים, אשר פתח בירי ופצע את סגן נ', לא לפני שזה האחרון הצליח לנטרל אותו. זמן קצר לאחר מכן ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף את סיפור הגבורה של נ'. בימים האחרונים דווח כי מצבו של הסגן התדרדר. משפחתו קראה לתפילות הציבור.

כמו כן, מגיש חדשות 13, אלמוג בוקר, פרסם את הסרטון בו רואים את סגן נ' פועל באת הפיגוע וכתב: "הגיבור הזה, מפקד בצנחנים חוטף את הכדור הראשון, נפצע קשה אבל מגיב כמו מקצוען אמיתי".
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה