מדדים ומחקרים

אדי מרפי רומס את החתול שגנב לו את ההצגה

הקומיקאי האגדי השתלט על נטפליקס, כאשר הסרט החדש בכיכובו כובש את המקום הראשון בעולם והשני בישראל, בזמן שהסרט שעליו התעצבן משתרך הרחק מאחור
יאיר מור | 
אדי מרפי (צילום אינסטגרם)
נקמיאו מתוקי-אה: "איזה אנשים", הקומדיה הרומנטית החדשה בכיכובם של אדי מרפי וג'ונה היל, השתבץ בשבוע הראשון שלו בנטפליקס במקום הראשון בטבלת הסרטים הנצפים ביותר בעולם עם נתון של יותר מ-55.5 מיליון שעות צפייה שבועיות - הרבה מעל "החתול של שרק" בכיכובו של אנטוניו בנדרס, שלאחרונה הביע מרפי תסכול מכך שקיבל סדרת סרטי ספין-אוף משלו, בעוד דמותו של החמור נשארה בשוליים. האחרון רשם בשבוע השני שלו בשירות רק 6 מיליון שעות צפייה והסתפק במקום ההתשיעי בלבד. בישראל, אגב, "איזה אנשים" במקום השני, בעוד "החתול של שרק" כלל לא בעשירייה.
במקום השני בעולם והשלישי בישראל "נרוויק", סרט נורווגי על מלחמת העולם השנייה, המהווה חלק מטרנד הפקות על מלחמות העולם של המאה הקודמת שמציפות כעת את נטפליקס; במקום השלישי בעולם סרט המד"ב הקוריאני "ג'אנג_אי"; במקום הרביעי "Inheritence", שאינו זמין אצלנו; ובמקום החמישי בעולם והשביעי בארץ "מבצע מַגְ'נוּ" ההודי - שכמעט בלתי אפשרי להתחמק מלכנות אותו בעברית "מבצע מג'נון".
בחמישייה השנייה "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית", שממוקם במקום השישי גם בחו"ל וגם כאן; "במערב אין כל חדש", הסרט הגרמני שפתח את טרנד סרטי מלחמות העולם וחוזר כעת לעשירייה בעקבות המיני-סדרה הצרפתית המקבילה שעלתה בשבוע הקודם; הקומדיה האיטלקית "לחגוג בכל מחיר" במקום השמיני בעולם והחמישי בישראל; ובמקום העשירי בעולם "Devotion", סרט אמריקאי על מלחמת קוריאה.
נציין כי באופן נדיר, העשירייה העולמית השבוע מתחלקת שווה בשווה בין סרטים דוברי אנגלית לכאלה בשפות אחרות.
בינתיים, אצלנו נכנסו לעשירייה גם "אנצ'רטד" במקום הראשון, המשגיחים" במקום הרביעי, "הנערה עם הגרזן" במקום השמיני, "הכי טוב שיש" במקום התשיעי ו"מטילדה - המחזמר" במקום העשירי (בעולם הוא מסתפק במקום ה-14).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה