מדדים ומחקרים

סטפן ונטע מתפוצצים | דירוג תחנות הרדיו

הדואט של הזמר והזמרת מזנק בטבלת ההשמעות בתחנות הרדיו המקומיות, ומדיח מהצמרת את את חנן בן ארי. בטבלת האמנים אייל גולן בפער אדיר מכל השאר
יאיר מור | 
נטע ברזילי (צילום פייסבוק)
לא צריך 5 יחידות במתמטיקה כדי לחשב ולהתרשם מהעלייה של "מתמטיקה" – שיתוף הפעולה החדש של סטפן לגר ונטע ברזילי – ברשימת השירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו, לפי חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם. השיר זינק בשלושה מקומות, מהרביעי בשבוע הקודם למקום הראשון בשבוע שהסתיים במוצ"ש האחרון.
עלייה קצת פחות מרשימה רשם "ואת אינך" החדש של אייל גולן, שדילג שני מקומות – מהרביעי לשני; "אלא בי" של חנן בן ארי ירד שני מקומות, מהראשון לשלישי; גם "עד שתבואי עד אליי" של עדן חסון ירד מספר שלבים זהה למקום הרביעי; ובמקום החמישי השתבץ "אין לנו סוף" של נרקיס.
את דירוג האמנים המושמעים ביותר מוביל, כרגיל, אייל גולן, בהפרש של כמעט 200 השמעות; למקום השני מזנק שלומי שבת (מהמקום השישי לפני שבוע), שעוקף בשתי השמעות את עומר אדם ומוריד אותו למקום השלישי; שרית חדד קפצה מהמקום השמיני לרביעי; ועדן בן זקן ירדה מהמקום השלישי לחמישי.
"Calm Down" של רימה וסלינה גומז הוא השיר הלועזי המושמע ביותר; אחריו "קיל ביל" של סיזה; "Made You Look" של מייגן טריינור יורד למקום השלישי לאחר כחודשיים רצופים בצמרת; "Unholy" של סם סמית' וקים פטראס במקום הרביעי; ו"אחרייך גברת" של גימס וסולקינג במקום החמישי.
הביטלס הם שוב האמן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל, עם נתון גבוה למדי; גם דייויד גואטה רושם נתון מרשים ביותר במקום השני; דייויד בואי במקום השלישי, עם אותו מספר השמעות כמו דה וויקנד שמדורג רביעי; וריהאנה מעט אחריהם במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה