מדדים ומחקרים

אכזבה לנטפליקס: הסדרה הפופולארית איבדה את מקומה

עונתה השלישית של "אמילי בפריז" רשמה בשבוע הראשון שלה בשירות נתון צפייה מאכזב לעומת סוף השבוע בו הושקה
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום unsplash)
"אמילי בפריז", הסדרה הצרפתית הפופולארית ביותר של נטפליקס, אמנם ממשיכה לרשום נתוני צפייה מרשימים גם בעונה השלישית שלה – אך לא מרשימים מספיק כדי להיות מדורגת במקום הראשון אפילו בשבוע המלא הראשון שלה בשירות. בשבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון – כאמור, השבוע הראשון שהיא היתה זמינה מהרגע הראשון, ולא רק בסוף השבוע – היא צברה קצת יותר מ-95 מיליון שעות צפייה, וירדה למקום השני בעולם, בעוד "ונסדיי", הסדרה האמריקאית על בת העשרה של משפחת אדמס המקאברית, חזרה למקום הראשון עם נתון של כמעט 104 מיליון שעות צפייה. עם זאת, בישראל "אמילי בפריז" הובילה, בעוד "ונסדיי" הסתפקה במקום הרביעי בלבד. ראוי לציין גם שהשבוע זכו שתי העונות הקודמות של הסדרה להיכלל ב-20 הסדרות הנצפות בעולם – עונה 2 במקום 13 ועונה 1 במקום 15.
במקום השלישי בעולם, והשישי בישראל, עונה 2 של "בורדרלנד" היפנית; ברביעי בעולם והחמישי בישראל המיני-סדרה "המכשף: מקור הדם"; מיני-סדרה נוספת, "הפרת אמונים", נמצאת במקום החמישי בעולם והשני בישראל.
בחמישייה השנייה בעולם "הרכש החדש", שמדורגת במקום השישי ובישראל נמצאת במקום השלישי; העונה הראשונה של "בורדרלנד"; החצי הראשון של העונה הראשונה של "תהילת הנקמה" הקוריאנית במקום השמיני; "הארי ומייגן" במקום התשיעי בעולם והשביעי בישראל; ו"אמא יש רק שתיים" במקום העשירי בעולם.
בישראל התברגו בתחתית העשירייה גם עונה 4 של הריאליטי "חם, לוהט, רותח!" (מקום 8); עונה 2 של "פיירפליי ליין", שבעולם מדורגת במקום ה-20 בלבד; ועונה 2 של "אמילי בפריז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה