מדדים ומחקרים

לישראלים נמאס לטייל בארץ? רק 10% לא טסים לחו"ל

אתר ההטבות GROO מפרסם את נתוני סיכום השנה המלמדים כי 90% מהזמנות החופשה של הישראלים היו לחו"ל, בעוד תיירות הפנים נותרת מאחור
מערכת ice | 
תיירים בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
כ-90% מהזמנות החופשה של הישראלים באתר הדילים GROO (לשעבר גרופון). בשנה האחרונה הייתה ליעדים בחו"ל, כך עולה מדו"ח סיכום השנה של האתר. בנוסף לכך, היעדים המבוקשים ביותר באפליקציה ובאתר של GROO היו טאבה, סיני ואנטליה. יעדים נוספים בחו"ל שהישראלים העדיפו השנה כוללים את ורנה (בגלל הקזינו) ואת באטומי.
כמו כן, עולה מהנתונים כי אחרי כמה שנים של חוסר וודאות וללא אפשרות לטוס, ישראלים צמאים לחופשות שכן 10% מכל רוכשי החופשות בשנה האחרונה רכשו שתי חופשות שונות ומעלה ליעדים בחו"ל לשנה הקרובה.
בנוסף לכך באתרGROO  מדווחים כי הקטגוריות הפופולאריות ביותר היו: קוויקי לסופ"ש, טיולים מאורגנים, טיסה והופעה, הכל כלול, יעדים אקזוטיים והפלגות. כשהיעדים הכי פופולאריים הם ברצלונה, ורשה, רודוס, ורנה, באטומי ובלגרד.
מ-GROO עולה כי ישראלים נוטים לשלב כמה סוגים של טיולים. הראשון שהוא טיול "מושקע" כמו חופשה באיים המלדיביים, טיול מאורגן ליפן או לאפריקה, או חופשת סקי וטיול שני ושלישי הם "פשוטים" יותר וקצרים יותר ליעדים אירופאיים בלגרד או ורשה, ורנה, איי יוון וכד'.
יואב מירון, מנהל תחום התיירות ב- GROO: "אחרי השנים הקשות של הקורונה, ועל אף חוסר הוודאות הכלכלי העולמי, ישראלים עדיין מחפשים את החופשים והבילויים. בחודשים האחרונים אנחנו רואים עלייה חדה בביקושים ואלפי חיפושים אחר דילים לחו"ל באתר ובאפליקציה. אנו קשובים לצרכנים שלנו, המחפשים לצאת לחופשות מפנקות ביעדים קרובים, במרחק של שעות טיסה בודדות ובמחיר אטרקטיבי ונגיש ובהתאם, הדילים נחטפים במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה