מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק ממשיך לצנוח אך שומר על מקומו

שבוע קשה עבר על מובילי הדירוג שספגו הפסדים רבים, בלט במיוחד אילון מאסק שהציג ירידה של כ-5% בהונו, אך הצליח לשמור על המקום השני
מערכת ice | 
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם של מגזין פורבס שומר על המצב הקיים ולא מספק שינויים בשבוע האחרון. כלל המיליארדים בפסגת הדירוג ספגו הפסדים לא פשוטים בשבוע האחרון. מי ששומר על המקום הראשון הוא ברנאר ארנו, כשהונו מוערך כעת ב-179.3 מיליארד דולר, לאחר שבשבוע האחרון הפסיד 1.08% מנכסיו. מייסד טסלה והבעלים של טוויטר איילון מאסק ממשיך לאבד גובה עם ירידה של 4.99%. אך מצליח לשמור על המקום השני עם הון מוערך של 174.9 מיליארד דולר.
במקום השלישי ברשימה המכובדת נמצא המיליארדר ההודי גאוטם אדאני ומשפחתו עם הון מוערך 121.4 מיליארד, כשגם הוא ספג ירידה של 5.32%. במקום הרביעי גף בזוס עם הון מוערך העומד על 107.1 מילארד דולר עם ירידה 2.69% בהונו. את החמישיה הראשונה של דירוג עשירי העולם של פורבס סוגר וורן באפט, הפילונטרופ העשיר, שרשם ירידה 1.89% מהונו בשבוע האחרון ומתייצב על הון מוערך 105.3%.
בגזרה הנשית פרנסואה בנקורט מאיירס שומרת על מעמדה כאישה העשירה בעולם, ועל המקום ה-14 ברשימה הכללית, עם הון מוערך של 71.7 מיליארד דולרים. אייל עופר עדיין הישראלי העשיר בעולם, ומתייצבב מקום ה-123 ברשימה הכללית עם הון מוערך של 14.1%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה