מדדים ומחקרים

מתח, התרגשות ודיבובים מצחיקים: במה הישראלים צפו השנה ביוטיוב?

שלוש סדרות של שלושה גופי שידור נכנסו לרשימת התכנים הפופולאריים בישראל ב-2022. מי ניצח – הוט, יס או תאגיד השידור? ומה הסרטונים המרגשים ביותר של השנה?

יאיר מור |  1
יוטיוב (צילום pixabay)
הפרק הראשון בעונה הרביעית של "פאודה" מבית יס הוא הסרטון שעניין את הישראלים יותר מכל תוכן אחר ביוטיוב בשנת 2022, כך לפי רשימת התכנים הטרנדיים של שירות הווידאו הגדול בעולם, שפורסמה הבוקר (חמישי).
שיר האליפות של מכבי חיפה לעונת 2021/2022, בביצועו של הראפר פלד, נמצא במקום השני; במקום השלישי הסרטון היחיד ברשימה שאינו ישראלי – הופעת המחצית במשחק הסופרבול בתחילת השנה, בהשתתפות דוקטור דרה, סנופ דוג, אמינם, מארי ג'יי בלייג', קנדריק למאר ו-50 סנט; במקום הרביעי הדיבוב של ערוץ "מדובבים" ל"לך לישון" של אנה זק; ובמקום החמישי פרק הבכורה של "משפחת שדה" בהוט.
במקום השישי עוד דיבוב מצחיק לאנה זק, הפעם לשיר "מי זאת" בביצוע של אמיר חכים; ההודעה של היוטיובר קווין רובין על ההריון של אשתו, דניאלה, במקום השביעי; הפרק הראשון של הסדרה "שעת אפס" מבית תאגיד השידור במקום השמיני; הסרטון של עידן תלם, הלוא הוא Inde Game, בו הוא אוכל רק קינוחי פיסטוק במשך יום שלום, במקום התשיעי; ובמקום העשירי הסרטון המרגש של יואב דגני, המוכר כ-Festivy, שקנה להומלס את כל צרכיו במשך יום שלם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שלומחה
    תום 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה של roblox
    סגור