מדדים ומחקרים

אודיה אזולאי ובניה ברבי שוברים שיאים | דירוג יוטיוב

שני הזמרים הצליחו לרשום בשבוע שעבר נתוני צפייה מרשימים מאוד ללהיטים העכשוויים שלהם ביוטיוב, ולהוביל בהפרש עצום על כל האחרים - כולל שוברת השיאים הקודמת, נועה קירל
יאיר מור | 
אודיה אזולאי (צילום לידור חדידה)
אירוע נדיר מאוד במצעד המוזיקה הפופולארית בישראל לפי יוטיוב: שני שירים הגיעו בשבוע שהסתיים ביום חמישי שעבר ליותר ממיליון צפיות כל אחד. שני השירים הללו הם "האמת" של אודיה אזולאי, עם נתון של 1.18 מיליון צפיות, המהווה זינוק של כמעט 13% מהשבוע שעבר, ו"קרן שמש" של בניה ברבי עם 1.16 מיליון, המהווים קפיצה של 20% מהשבוע הקודם.
במקום השלישי נמצאים טונה ויסמין מועלם עם הביצוע החי ל"סהרה", עם ירידה של כמעט 10% משבוע שעבר והפרש עצום של יותר מחצי מיליון צפיות משני המקומות הראשונים; אחריו שוב אודיה אזולאי,יחד עם אושר כהן בביצוע החי ל"אוהבת אותך בטעות", שעולה שלב אחד; ולמקום החמישי יורד "פנתרה"של נועה קירל, שרק לפני כחודש היה גם הוא עם מעל מיליון צפיות שבועיות.
בדירוג האמנים מצליחה אודיה לעקוף את עומר אדם, שהמקום השני כבר כמעט רשום על שמו בטאבו, כאשר היא רושמת שלושה ורבע מיליון צפיות, נתון גבוה בכמעט רגע מיליון מזה שרושם עומר אדם. עם זאת, על אייל גולן עם כמעט 5 מיליון צפיות היא לא מאיימת כרגע; במקומות 4 ו-5 נותרים אושר כהן ועדן חסון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה