מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק בפסגה, אדלסון עם שבוע שלילי במיוחד

אילון מאסק רכש את טוויטר וממשיך לצבור דומיננטיות כמעט בכל תחום אפשרי. מרים אדלסון אמנם ספגה הפסדים כבדים השבוע אך עודנה הישראלית העשירה בעולם
מערכת ice |  1
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
שבוע קשה נוסף עבר על האנשים העשרים בעולם, כאשר החמישייה הראשונה ממשיכה לאבד סכומים משמעותיים מההון הכולל שלה ומספר ירידות ועליות בדירוג. בכל הנוגע לפסגת הדירוג אין שינוי. אילון מאסק שומר על המקום הראשון לאחר שרק הבוקר (שישי) רכש את טוויטר עם 221.5 מיליארד דולר. ברנאר ארנו שומר על המקום השני 156.6 מיליארד דולר.
ג'ף בזוס, ממשיך לאייש את המקום השלישי ברשימה, דווקא רשם רווחים יפים השבוע, בסך של 2.7 מיליארד דולר ועומד על 134.4 מיליארד דולר. גם גאוטם אדאני יצא ברווח מהשבוע הזה, עם תוספת של 2.4 מיליארד דולר להונו ועומד על 130.5 מיליארד דולר. הונו של ביל גייטס מייסד מיקרוסופט, נשאר ללא שינוי ונעמד על סך 101 מיליארד דולר.
פרנסואה בטנקור מאיירס, ממשיכה להיות האשה העשירה בעולם ומטפסת עד המקום ה- 14 ברשימה הכללית כשהונה מוערכת 63.6 מיליארד. בגזרת הישראלים, מרים אדלסון אמנם ספגה הפסדים של כ-18% אך ממשיכה להוביל את הדירוג של הישראלים. אדלסון ניצבת במקום ה-49 עם הון של 25.9 מיליארד דולר.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחזיק אצבעות שלמרים אדלסון לא ישאר גרוש
    ישראלי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוצפנית הזו שגזרה עלינו את נתניהו, למרות שהיא עצמה בכלל חיה בארה"ב.
    סגור