מדדים ומחקרים

"נחנקנו": זהו הנושא שהכי מטריד את הישראלים על פי סקר חדש

רגע לפני הבחירות, פורסם סקר חדש ובו עלתה השאלה לגבי מה הוא הנושא שהכי מטריד את האזרח הישראלי כרגע. הביטחון כהרגלו העסיק לא מעט מהמשתתפים, אבל הסוגיה המרכזית התבלטה מעל כולן בפער
מערכת ice | 
יוקר המחיה בישראל (צילום shutterstock)
חמישה ימים לפני היום הגדול, אנחנו נמצאים בישורת ה-בהחלט אחרונה לפני הבחירות. אז רגע לפני שתקום כאן ממשלה חדשה, תהיה אשר תהיה, באיזה בעיות הציבור הישראלי מצפה שהיא תטפל לפני הכל?
סקר חדש של "ישראל היום" לפני חגיגת הדמוקרטיה, שהתבצע באמצעות המכון "מוגר מוחות", שאל את השאלה הכל כך פשוטה וכנראה הכי חשובה כשזה נוגע למה אנחנו רוצים מהנבחרים שלנו - "מהו הנושא שמטריד אותך ביותר כיום?".
עניין הביטחון כמובן נמצא על הפרק כתמיד, כאשר כמעט חמישית מהנשאלים (19 אחוזים) ציינו את המצב הביטחוני והסכסוך עם הפלשתינים כנושא שהכי מטריד אותם. את 12 אחוזים ממשתתפי הסקר, עניין יותר דווקא נושא השסעים הפנימיים בעם שלנו. כמעט עשירית מהנשאלים (9 אחוזים) הכי מודאגים מהפשיעה בחברה הערבית כשציינו את המשילות בנגב, בגליל ובערים הערביות כבעיה שהכי מטרידה אותם.

האיום האירני איבד מהווליום שלו, איך עדיין זכה ל-3 אחוזים מקולות משתתפי הסקר. נושא התחבורה הציבורית גם כן קיבל נציגות עם 2 אחוזים ו-3 אחוזים לא מצאו את העניין הכי הרלוונטי עבורם מבין תשובות הסקר וענו "אחר". אז מה הנושא שהכי מטריד את הישראלים בימים אלו? ניחשתם נכון - יוקר המחייה. כמעט מחצית מהנשאלים (49 אחוזים) ציינו את הנושא הכאוב שנמצא חזק בכותרות ובכיסים של כולנו, כבעיה שהכי מטרידה אותם. פוליטיקאים יקרים - לתשומת לבכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה