מדדים ומחקרים

המניות בארה"ב משתוללות: כמה איבדה טסלה?

אחרי הורדת המחירים של יצרנית הרכב החשמלי בניהולו של אילון מאסק, הבורסה בארה"ב מגיבה בהתאם. אלה המניות שנגררו לירידות בעקבות מאסק
מערכת ice | 
בורסת ארה"ב (צילום vecteezy)
מניות חברת הרכב החשמלי ירדו ב-3.2% לאחר שטסלה הורידה את המחירים ההתחלתיים של חלק מכלי הרכב שלה בסין. ירידות המחירים חלות על מכוניות דגם 3 ודגם Y, לאחר שהמנכ"ל אילון מאסק אמר בשבוע שעבר שהוא ראה סימנים למיתון בסין.
מניית WeWork עלתה ב-4.3% לאחר שקנטור פיצג'רלד יזם סיקור של המניה עם דירוג עודף משקל. קנטור אמר כי העלות של חברת שיתוף המשרדים והאופטימיזציה של תיק הנדל"ן שלה קיצצו בהוצאות של 2.7 מיליארד דולר.
מניות של חברות סיניות הנסחרות בארה"ב ירדו ביום שני בחדות לאחר שבייג'ין הידקה את אחיזתו של הנשיא שי ג'ינפינג בשלטון, והחמיצה את סנטימנט המשקיעים לחברות שאינן מונעות ממדינה. ענקית הטכנולוגיה עליבאבא איבדה 14%, בעוד Tencent Music Entertainment ירד בכ-5%. שם טכנולוגי אחר Pinduoduo צלל ביום שני ב-25% עצום.
מניית סטארבקס ירדה ביותר מ-5% במסחר הצהריים. לחברה יש גם חשיפה לסין, ופתחה את החנות ה-6,000 שלה במדינה בחודש שעבר.
מניות חברת השכרת הרכב אוויס זינקו ביותר מ-12% לאחר שדרוג על ידי JPMorgan לעודף משקל מנייטרלי. אנליסטים מאמינים שמחירי השכרת הרכב יישארו גבוהים יותר ממה שהמשקיעים מאמינים.
AT&T מניית הטלקום הוסיפה 2.3% לאחר שריימונד ג'יימס שדרג את המניה לקנייה חזקה מדירוג ביצועים גבוהים יותר, ואמר כי מניית AT&T עשויה לעלות ב-40% וכי תשואה לעסקי הליבה שלה הועילה למניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה