מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: אלה הסרטים שמשתלטים על הטבלה

שני סרטים מז'אנרים שונים לחלוטין - אחד מותחן אפל והשני קומדיה קלילה - כובשים את צמרת הסרטים הנצפים ביותר בשירות הסטרימינג הגדול בעולם
יאיר מור |  3
נטפליקס (צילום vecteezy)
"הנערה הכי בת-מזל בעולם", שמספר את סיפורה של אישה שלא מרגישה כך כאשר עברה חוזר לרדוף אותה, הוביל בשבוע שעבר את טבלת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס, גם בחיבור עולמי וגם בקרב המנויים בישראל; במקום השני, גם בישראל וגם ביתר העולם, נמצא הסרט הברזילאי "אישה להשכיר", על רווק מושבע ששוכר שחקנית לתפקיד ארוסתו כדי לשכנע את אימו לא לנשל אותו מהירושה.
במקום השלישי בישראל, והרביעי בעולם, סרט האקשן "בלקאאוט", שבארץ מצטרף ל"XXX: הילוך גבוה" במקום השמיני ו"צלף: בטחון המולדת" במקום התשיעי.
בעולם, לעומת זאת, ז'אנר הפעולה לא נוכח בעשירייה מלבד במקום הרביעי: במקום השלישי נמצא הסרט הקומי "קללת ברידג' הולו"; במקום החמישי סרט הדרמה "הטלפון של מר הריגן", שבישראל נמצא במקום השישי; במקום השביעי "לשיר", שבישראל מדורג חמישי; במקום התשיעי "בייבי בוס"; ובמקום העשירי דרמת הפשע "טוגו".
מעניין לציין שבאופן חריג, מדורגים בעשירייה העולמית שני סרטים דוקומנטריים: "נבחרת החלומות הקאמבק", על קבוצת הכדורסל האמריקאית באולימפיאדת בייגי'נג 2004, במקום השמיני (ובישראל ברביעי); ו"הזקנים" במקום השישי.
ז'אנר נוסף שבולט בישראל לעומת היעדרו בעולם הוא מותחנים (מלבד המקום הראשון כמובן), עם "פחד ראשוני" במקום השביעי" ו"ההשתקה" במקום העשירי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נטפליקס
    יוסי 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השתלטות מוחלטת של הג’יהאד הפמיניסטי/ פרוגרסיבי, על נטפליקס
    סגור
  • 1.
    חרא בלבן כל הנטפליקס האלו. (ל"ת)
    קיי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מנויה ולא מתלהבת
    נטליה 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסרטים אין מבחר של סרטים חדשים,אולי בחדשים רק בסדרות,שוקלת לסיים את החיבור מולם חושבת לעבור חברה.
    סגור