מדדים ומחקרים

כך מותה של המלכה השפיע על הצפייה בנטפליקס

מותה של מלכת אנגליה גרם לתופעה חריגה בקרב הצופים בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם, בזמן שסדרות הדגל היקרות ביותר של החברה צנחו בטבלה
יאיר מור | 
המלכה אליזבת השנייה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
המלכה מתה, תחי המלכה: "הכתר", הסדרה המושקעת של נטפליקס המספרת את סיפורה של אליזבת השנייה, שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, זכתה לקאמבק בעקבות העניין הרב שעניין מותה של המלכה בדמותה של השליטה המלוכנית בעלת הכהונה הארוכה בעולם. עונה 1 של הסדרה הגיעה למקום הרביעי ברשימת הסדרות הנצפות ביותר בעולם בשבוע שהסתיים ביום ראשון, ובישראל מקום אחד נמוך יותר. גם העונה השנייה דורגה במקום גבוה יחסית בעולם – 12.
במקום הראשון נמצאת, זה השבוע השני ברצף, גם בישראל וגם בעולם, עונתה החמישית של "קוברה קאי" עם נתון מדהים למדי – 95 מיליון שעות צפייה; במקום השני בעולם, והרביעי בישראל, הדרמה הקוריאנית המבוססת על סיפור אמתי "קדושי הנרקוס"; במקום השלישי, גם בעולם וגם בישראל, העונה השנייה של "גורל: סאגת ווינX"; ובמקום החמישי בעולם והשביעי בישראל הסדרה החדשה "המשובשים".
"יומנו של ג'יגולו" המקסיקנית במקום השישי בעולם והשני בישראל; במקום השביעי בעולם והשמיני בישראל המיני-סדרה "השטן באוהיו". "חטאי אימנו: רציחות יום הדין" הדוקומנטרית במקום השמיני בעולם; במקום התשיעי בחו"ל סדרה המבוססת על חייו של הזמר המקסיקני ויסנטה פרננדז; ובמקום העשירי בעולם "הפרקליטה ווּ" הקוריאנית.
בישראל נמצאות במקום השישי "פוקמון: מסעות מאסטר"; במקום התשיעי המותחן הנורווגי המבוסס על סיפור אמתי "היעלמות בלורנסקוג", שבעולם מסתפק במקום ה-14; ו"המסלול לשותפות" במקום העשירי.
נציין כי שתי סדרות דגל של נטפליקס חוות ירידה משמעותית: עונה 4 של "דברים מוזרים" מסתפקת השבוע במקום ה-17, ואילו "סנדמן", העיבוד הטלוויזיוני לספרו של ניל גייממן שמעריצים ייחלו לו שנים, במקום ה-19 בלבד בשבוע השביעי שלו בטבלה, מה שמצייר אותו ככישלון צורב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה