מדדים ומחקרים

התוצאות מפתיעות: כמה אנשים לא רוצים להביא ילדים לעולם?

האם בני אדם עומדים למצוא את עצמם ברשימת המינים בסכנת הכחדה? חוקרים מאוניברסיטת מישיגן מצאו 21.6% מהמבוגרים שהשתתפו סבקר לא רוצה ילדים. ומתי אותם אנשים מגיעים להחלטה הזאת?
מערכת ice | 
משפחה עם הורים צעירים (צילום unsplash)
האם בני אדם עומדים למצוא את עצמם ברשימת המינים בסכנת הכחדה? חוקרים מאוניברסיטת מישיגן מצאו כי אחד מכל חמישה מבוגרים לא רוצה ילדים. הסקר גם מצביע על כך שהאמריקאים מחליטים שלא להיות הורים די מוקדם בחיים, לרוב בשנות העשרה או בתחילת שנות העשרים לחייהם.
"מצאנו ש-21.6% מהמבוגרים, או לחילופין כ-1.7 מיליון אנשים במישיגן אינם רוצים ילדים ולכן אין להם ילדים". אמר שותף למחקר, זכרי ניל, פרופסור במחלקה לפסיכולוגיה. הנתונים הגיעו ממחקר שבוצע על 1,500 מבוגרים. 
"לאנשים - במיוחד נשים - שאומרים שהם לא רוצים ילדים, אומרים לעתים קרובות שהם ישנו את דעתם, אבל המחקר מצא אחרת", מסבירה מחברת המחקר, ג'ניפר ווטלינג ניל, פרופסורית במחלקה לפסיכולוגיה. 
 
ווטלינג הוסיפה: "אנשים מקבלים את ההחלטה להיות ללא ילדים בשלב מוקדם בחיים, לרוב בשנות העשרה והעשרים לחייהם. וזה לא רק צעירים שטוענים שהם לא רוצים ילדים. נשים שהחליטו בשנות העשרה שלהן להיות נטולות ילדים הן כיום, בממוצע, כמעט בנות 40 ועדיין אין להן ילדים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה