מדדים ומחקרים

מצעד הדגלים ונתניהו שברו את הרשת: הנושא המדובר השבוע

יום ירושלים אמנם עמד בפני מחלוקת רצינית, אך ציונו בתחילת השבוע צבע בכחול לבן את הנושאים החמים ברשת וגרף עשרות אלפי סימוני רגש על פוסטים
מערכת ice | 
מצעד הדגלים בירושלים (צילום פלאש 90)
יום ירושלים שפתח את השבוע בישראל באווירה חגיגית מתובלת במחלוקת. סערת מצעד הדגלים ואופי החגיגות משכו הרבה אש ברשת, עד שהפכו לנושא המדובר של השבוע בכיכובו הבלעדי של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

לפי חברת סקופר המתמחה בניטור מידע מהרשת, הפוסט החזק של השבוע בנושא יום ירושלים הוא פוסט האינסטגרם שהעלה נתניהו. בפוסט נתניהו מצולם כשהוא מניף דגל ישראל ברחבת הכותל המערבי, ולצד התמונה צויין, "אנחנו חוגגים היום את יום איחודה של ירושלים ומניפים רק דגל אחד". הפוסט זכה נכון לכתיבת שורות אלו למעל ל-30 אלף סימונים כאהוב.
 

כוכבת נוספת ומפתיע היא משטרת ישראלח שפרסמה סירטון מסכם של צעד הדגלים תוך ציון, "70 אלף איש צעדו היום ברחובות ירושלים, השוטרים שלנו היו שם כדי לשמור עליהם". על פוסט זה קיבל העמוד הרשמי של משטרת ישראל 6.7 אלף סימונים כאהוב ומאות אלפי צופים.
 
נתניהו כבש ג את טוויטר, עם פוסט זהה לזה שפרסם באינסטגרם. ברשת הציוצים השיג נתניהו 3,900 אלף סימונים כאהוב ו-79 שיתופי ציוץ. גם יאיר לפיד קיבל מספר דומה של סימונים כאהוב על הפוסט שפרסם בעניין לה פמיליה, והציוץ המעניין באמת שכבש את טוויטר היה זה של הערבי הציוני יוסף חדד שצייץ, תמונה גאה שלה על רקע ירושלים העתיקה ואיחל בעברית ובערבית, "יום ירושלים שמח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה