מדדים ומחקרים

עכשיו זה רשמי: זו התוכנית שכבשה את ישראל בנובמבר

לפי ויקיפדיה, סדרות טלוויזיה מככבות תמיד בין הערכים המעניינים ביותר את הגולשים בישראל. איזו סדרה הגיעה הכי גבוה, ואילו ערוצים הם היחידים שהצליחו להתברג לעשירייה?
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)
רצח הנער אסף שטיירמן בכפר סבא לפני כ-25 שנה חזר לראש סדר היום של ישראלים בחודש האחרון, בעקבות השחרור המוקדם של הרוצחת שלו, סיגלית חיימוביץ'-כהן. השחרור הביא לערך הוויקיפדיה אודות הפרשה שזעזעה בזמנה את המדינה לראש רשימת הערכים הנצפים בוויקיפדיה העברית, עם קרוב ל-85,000 צפיות.
 
במקום השני נמצאת התוכנית "הזמר במסכה" של קשת 12, שמצליחה לעורר יותר עניין מכל תוכנית טלוויזיה אחרת וזכתה בחודש החולף לכמעט 80,000 צפיות בוויקיפדיה, וללא פחות מ-283 עריכות בחודש שעבר. אחריה בהפרש של כ-1,600 צפיות נמצא חג החנוכה, שזכה גם הוא ללא מעט עריכות השנה – 78.
בהפרש ניכר מאחורי השלושה הגדולים, נמצאת מדינת ישראל במקום הרביעי עם קרוב ל-60,000 צפיות ו-8 עריכות בלבד. הערך של מדינת ישראל נמצא באופן קבוע בין עשרת הנצפים מדי חודש בחודשו.
במקום החמישי, עם כ-55,000 צפיות ו-29 עריכות נמצא הזמר שולי רנד, שנישא בחודש שעבר לצופית גרנט שהסתפקה במקום ה-15 עם 36,395 צפיות ו-20 עריכות.
ג. יפית, שהלכה לעולמה בשבוע שעבר לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן, הגיעה למקום השישי עם כ-50,000 צפיות ו-46 עריכות שנעשו כולם מייד לאחר פטירתה, במסגרת המלחמה הקבועה של גולשים לנסות להיות הראשונים שמעדכנים את האנציקלופדיה החופשית בפטירתם של אנשים חשובים.
חג הסיגד, שנחגג לפני חודש על ידי קהילת יוצאי אתיופיה כמדי שנה בערב ר"ח מרחשון, נמצא במקום השביעי עם מעט יותר מ-46,000 צפיות.
הסדרות "עלומים" ו"קופה ראשית" של כאן 11 נמצאות במקומות 8 ו-9, בהתאמה, עם סביב 45,000 צפיות בממוצע.
ובמקום העשירי סדרת טלוויזיה נוספת – "להיות איתה" של אסי עזר שהסתיימה השנה לאחר שלוש עונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה