מדדים ומחקרים

סוכנויות ההימורים מעדכנות: אלה המדינות עם הסיכוי הטוב ביותר לזכות בטורניר

על פי סוכנויות הימורים ותחזיות סטטיסטיות, ארה"ב צפויה לסיים שוב במקום הראשון בטבלת המדליות. צרפת כרגע רביעית בתחזיות ומה בענף הכדורסל? ארה"ב ראשונה עם יחס נמוך פי 10 מהבאה בתור אחריה. כל התחזיות לפריז 2024
דוד זולדן | 
סימון ביילס (צילום shutterstock, ויקיפדיה)
המשחקים האולימפיים בפריז כמעט כבר כאן, ורגע לפני שהם יוצאים לדרך זה הזמן לבדוק את יחסי סוכנויות ההימורים, שמסמנות כמובן את ארה"ב כפייבוריטית הבכירה, ובפער יוצא דופן.
הדרים טים כאמור מחזיקה בראש טבלת סוכנויות ההימורים, כאשר לרשותה יחס נמוך בצורה חריגה של 1.2. קנדה נמצאת במקום השני אחריה עם יחס של 12.1, גבוה פי 10 מזה של ארה"ב, כאשר צרפת נמצאת במקום השלישי עם יחס של 15.
במקום הרביעי תמצאו את סרביה, לה יחס של 16 לזכייה ואחריה זו יוון, לה יחס של 20. אלופת העולם הנוכחית, נבחרת גרמניה נמצאת רק במקום השישי עם יחס של 31 ואוסטרליה נמצאת במקום השביעי עם יחס 46. מי שנועלות את העשירייה הן ספרד (51), ברזיל (101) ופורטו ריקו (301).
התחרות בפריז מתקרבת בצעדי ענק והעולם סקרן לגלות מי יקטוף הכי הרבה תארים. על פי סוכנויות הימורים ותחזיות סטטיסטיות, ארה"ב צפויה לסיים שוב במקום הראשון בטבלת המדליות. צרפת כרגע רביעית בתחזיות.
ביתר מדינות העולם, כצפוי, מתעסקים במשחקים עצמם - ובעיקר בסיכוי של הספורטאים לחזור מבירת צרפת עם מדליות על הצוואר. לכבוד ציון 100 יום לטקס הפתיחה, חברת "נילסון" פרסמה את תחזיות המדליות - בשכלול כולל של ההישגים, התוצאות האחרונות ופרמטרים נוספים.
לא תופתעו לשמוע שמי שאמורה לתפוס את ראש הרשימה, זו האולימפיאדה השמינית ברציפות, היא ארה"ב עם תחזית ל-123 מדליות (10 יותר ממה שזכתה בטוקיו). על-פי "נילסן", האמריקאים יענדו 39 מדליות זהב, 37 מכסף ו-47 מארד.
סין במקום השני והרחק מאחור עם 89 (35 זהב, 30 כסף ו-24 ארד). בריטניה שלישית עם 66 (13 זהב, 23 כסף ו-30 ארד) והמארחת צרפת "רק" במקום הרביעי עם 55 מדליות (28 זהב, 19 כסף ו-8 ארד), אולם צפויה לשדרג את כוחה לעומת 33 המדליות מטוקיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה