מדדים ומחקרים

הלם: חברות התעופה השנואות על הישראלים נבחרו לטובות ביותר בעולם

חברת סקייטרקס (Skytrax), פרסמה את רשימת חברות התעופה הטובות ביותר בעולם. מי שזכתה במקום הראשון היא חברת "קטאר איירוויז", שעקפה את "סינגפור אירוויז" שסיימה שנייה. "טורקיש איירליינס" זכתה בתואר חברת התעופה הטובה ביותר באירופה. הרשימה המלאה לפניכם
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת סקייטרקס (Skytrax), שמחלקת את פרס חברות התעופה הטובות ביותר בעולם מזה 25 שנה, פרסמה אתמול (שני) את דירוג חברות התעופה הטובות ביותר בעולם ולא מעט הפתעות נרשמו בצמרת. הפרס חולק אחרי סקר שנערך בקרב 21 מיליון אנשים ב-100 מדינות ברחבי העולם
מי שנבחרה כחברת התעופה הטובה ביותר בעולם, אותה הישראלים לא מאוד מחבבים בלשון המעטה, היא חברת "קטאר אירווייז", שעקפה את חברת התעופה "סינגפור אירוויז" וקטפה את המקום הראשון, כאשר החברה הלאומית של סינגפור דורגה שנייה.
במקום השלישי נבחרה חברת תעופה שהפכה לפופולרית בקרב הישראלים, על רקע הסכמי השלום שנחתמו עם איחוד האמירויות, היא חברת "אמירייטס". במקום הרביעי נבחרה חברת התעופה "All Nippon Airways" היפנית. במקום החמישי ממוקמת חברת התעופה "קת'אי פסיפיק" מהונג קונג. את המקום השישי תופסת "ג'אפאן איירליינס".
מי שממוקמת במקום השביעי היא חברת התעופה אולי השנואה ביותר על הישראלים כיום, שבעבר הייתה פופולרית כאן במיוחד, חברת התעופה "טורקיש איירליינס", שכפועל יוצא זכתה בתואר חברת התעופה הטובה ביותר באירופה.
מי שסוגרות את רשימת חברות התעופה הטובות ביותר בעולם הן חברת התעופה הטייוואנית "אווה אייר", שמוקמה במקום השמיני, במקום התשיעי ממוקמת חברת התעופה "אייר פראנס" ומי שסוגרת את רשימת 10 חברות התעופה הטובות ביותר בעולם היא חברת התעופה "סוויס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה